Հայաստանում նախադեպը չունեցող Ֆիլմի փաստահավաքն ու հեղինակը Դերենիկ Մալխասյանն է (լուսանկար) Տրանսպորտային բոյկոտը հասել է ուսանողներին Սյունիքն ուզում են զիջել, միջանցքի անունը ճանապարհ են դնում. անդառնալի կլինի, եթե թուղթ ստորագրվի․ Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ)
16
Սյունիքն ուզում են զիջել, միջանցքի անունը ճանապարհ են դնում. անդառնալի կլինի, եթե թուղթ ստորագրվի․ Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Գևորգ Էմին 8 հասցեի նորակառույց շենքի բնակիչները բողոքի ակցիա են իրականացնում․ նաև դիմել են «Մայր Հայաստան»-ին (ուղիղ) Արդեն 3100 գյումրեցի աջակցություն է հայտնել Գյումրու զարգացման ծրագրին (տեսանյութ) Ավինյանական քաղաքապետարանի «կարմիր գծերի» թալանչիական վճարի դեմ դիմումն ընդունվել է Վարչական դատարանի վարույթ Իշխանությունները պետք է հաշվի նստեն ժողովրդի հետ և չեղարկեն տրանսպորտի թանկացման որոշումը․ Գևորգ Ստեփանյան (տեսանյութ) Գյումրին ընտրությունների շեմին ի՞նչ արդյունքներ կարելի է ակնկալել Անհրաժեշտ է Գյումրին հռչակել ազատ տնտեսական գոտի և ազատ քաղաք․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանի» բոյկոտի ակցիան բուհերում (ուղիղ) Կարմիր կետագծերի թեմայով դատական վեճը շարունակվում է․ լավ լուր վարորդներին (տեսանյութ) Բարձր մակարդակով զգուշացվել է՝ հաջորդ Ուկրաինան լինելու է Ադրբեջանը. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Տիգրան Ավինյանն ու ախուրյանցի Անոն նույն «սկզբունքայնությունն» ունեն (տեսանյութ) Փաշինյանը հանդիպել է ԵԱՀԿ գլխավոր քարտուղարի հետ Պատերազմից 5 տարի անց ԴՆԹ նույնականացմամբ գտնվել են եղբայրներ՝ Գևորգ և Գոռ Հովհաննիսյանների մարմինները Սյունիքն ուզում են զիջել, միջանցքի անունը ճանապարհ են դնում. անդառնալի կլինի, եթե թուղթ ստորագրվի․ Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Թաղապետարանների աշխատակիցներին հրահանգվել է՝ չգալ աշխատանքի, նստել ավտոբուս. «Հրապարակ» Գույքահարկով ևս գրպանում են մարդկանց. «Փաստ» Թող Փաշինյանը հրապարակի փաստաթղթերը ու մտքով չանցնի՝ կեղծել. Հայկ Մամիջանյան Փաշինյանը սարսափում է այդ մեծ գաղտնիքի բացահայտումից. Լևոն Զուրաբյան Մյունխենում հանդիպել են ԱՄՆ պետքարտուղարն ու Թուրքիայի ԱԳ նախարարը Գևորգ Էմին 8 հասցեի նորակառույց շենքի բնակիչները բողոքի ակցիա են իրականացնում․ նաև դիմել են «Մայր Հայաստան»-ին (ուղիղ) Ժամանակավրեպության և մակերեսայնության արդյունքը՝ վազել արդեն վաղուց մեկնած ճեպընթացի հետևից. «Փաստ» Մյունխենում ԱՄՆ փոխնախագահի սենսացիոն հայտարարությունը վերաբերում էր նաև «ժողովրդավարության բաստիոն»-ի մեր տնաբույծ պարագլխին. Չալաբյան Վարորդները պետք է հասկանան, որ ամեն հրահանգ չի, որ պետք է էնտուզիազմով կատարել Մարդիկ հստակ հարցեր են հնչեցնում ու ցույց տալիս, թե քաղաքային իշխանության վերաբերմունքն ինչպիսին է երևանցիների հանդեպ իրականում Ախուրյանցի Անոն խելքի է եկել, իսկ Դավալեցի Արամը շարունակում է ծառայել Նիկոլին Հայաստանում պետք է ախոռը մաքրել. Ստեփան Դանիելյան Հայաստանում նախադեպը չունեցող Ֆիլմի փաստահավաքն ու հեղինակը Դերենիկ Մալխասյանն է (լուսանկար) Տրանսպորտային բոյկոտը հասել է ուսանողներին Արդեն 3100 գյումրեցի աջակցություն է հայտնել Գյումրու զարգացման ծրագրին (տեսանյութ) Սյունիքն ուզում են զիջել, միջանցքի անունը ճանապարհ են դնում. անդառնալի կլինի, եթե թուղթ ստորագրվի․ Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) «Եթե իրականություն է, ապա սա ՀՀ ազգային անվտանգության դեմ ուղղված քայլ է»․ Արա Պողոսյան Սահմանազատում կլինի նաև Վրաստանի և Իրանի հետ. բացառիկ Թաղապետարանների աշխատակիցներին հրահանգվել է՝ չգալ աշխատանքի, նստել ավտոբուս Աղազարյանը Փաշինյանի հրաժարականի պահանջի գործընթաց կսկսի ՀՀ իշխանությունները շարունակում են Ռուսաստանի դեմ քայլեր ձեռնարկել Փաշինյանի երդվյալ կողմնակիցները` մեկը մյուսի ետեւից, հրաժարվում են նրանից Ավինյանական քաղաքապետարանի «կարմիր գծերի» թալանչիական վճարի դեմ դիմումն ընդունվել է Վարչական դատարանի վարույթ «Ինքնիշխանները». ՔՊ-ականը մեկնել է Կիև՝ աջակցություն հայտնելու ԵՄ-ին անդամագրվելու բիզնեսը Ստախոս՝ պաշտոնապես․ «Կարճ ասած»

Քաղաքացին Փաշինյանի համար այդպես էլ մնաց թալանի մատերիալ, բայց դրա գլխավոր մեղավորը հենց այդ նույն քաղաքացին է

Վեց տարի առաջ, 2018-ին Փաշինյանը սյուների վրա բարձրանալով կպչուն ժապավենով փակում էր արագաչափը միաժամանակ  բարեմաղթանքներ ուղարկելով «Զիմզիմովին»:
Մարդիկ տեսնում էին, որ Փաշինյանի պահվածքը քիչ էր տարբերվում գազանոցներում թռվռացող կապիկների շարժումներից, բայց քանի որ արագաչափերի թեման ակտուալ էր այն ժամանակ, մարդիկ ողջունեցին Փաշինյանի քայլերը հույս ունենալով, որ գոնե այս անգամ գործ չեն ունենա պրոֆեսիոնալ ստախոսի հետ:
Բայց, ավաղ, դաժանորեն սխալվեցին:
Նույն արագաչափերը այս վեց տարվա ընթացքում ոչ միայն չպակասեցին, այլև նրանց քանակը ավելացավ: Նույն կարմիր գծերը ոչ միայն չվերացան, այլև նրանց գինը ավելացավ:

Փաշինյանը, իրեն հավատացող քաղաքացիներին կրկնակի խաբեց և էլ ավելի թանկարժեք թալանի մատերիալ դարձրեց: Բայց դրա հիմնական մեղավորը այդ նույն քաղաքացիներն էին, որոնք ամենապարզունակ ձևով խաբվեցին փորձված խաբեբայի կողմից:

Քաղաքացիների կողմից կուռք դարձվածը սկսեց այդ նույն մարդկանց ծաղրել բոլոր հնարավոր մեթոդներով:

2019-ին Ստեփանակերտի կենտրոնում հայտարարեց, որ «Արցախը Հայաստան է, և՝ վերջ», իսկ չորս տարի անց այդ նույն արցախցիները ստիպված եղան լքել իրենց Հայրենիքը և այսօր թափառական են դարձել Հայաստանում: Ո՞վ է մեղավոր դրա համար, եթե ոչ՝ այդ նույն Ստեփանակերտի բնակիչները, որոնք 2019-ին հրապարակում հավաքված ողջունում էին Փաշինյանին: Ով է մեղավոր, եթե ոչ՝ Արցախի ողջ վերնախավը, որոնց շարքում տղամարդ չգտնվեց՝ Արցախի կործանման հարցում խաբեբային կանգնեցնելու համար:

Թող ոչ ոք չասի թե դա հնարավոր չէր: Քանի՞ մեծահարուստ արցախցի կար և քանի՞ լումա են նրանք ծախսել խաբեբայի քայլերը խոչնդոտելու համար: Կարծում ենք, որ ոչ հեռու ապագայում այդ քննարկումները դեռ նոր սկսվելու և բոլորի համար պարզ է դառնալու, որ գլխավոր խաբեբան իհարկե գլխավոր մեղավորն է եղել ազգային աղետի համար, սակայն ոչ՝ միակ մեղավորը:  Չի լինում այդպես, որ 9 միլիոնանոց հայության ճակատագիրը կախված լինի միայն մեկ մարդուց:

Բայց վերադառնանք պարեկների խնդրին:

Սրանք այսօր դարձել են Փաշինյանի համար, յուրօրինակ «մոնղոլ-թաթարական» հսկիչներ, որոնք, օրը բացվելուն պես, դուրս են գալիս  քաղաքացիների «որսի»:

Քանի պարեկ կարելի է տեսնել Վրաստանի և Հայաստանի ճանապարհներին
Հայաստանի ցանկացած քաղաքացի կարող է փաստել, որ Սադախլոյից մինչև Թբիլիսի ճանապարհին, որ կազմում է մոտ 90 կմ, կարող է տեսնել մոտ երկու, կամ երեք վրացական ճանապարհային ոստիկանության մեքենաներ:
Մինչդեռ միայն Երևան-Սևան մայրուղու վրա պարեկային ծառայության առնվազն 7-8 մեքենա կարելի է  հաշվել:
Ի դեպ, Երևանից մինչև Սևան ճանապարհը կազմում է մոտ 60 կմ:
Ինչ վերաբերվում է Թբիլիսիի և Երևանի փողոցներում պարեկների քանակներին, ապա այստեղ նույնիսկ անհարմար է համեմատություն անցկացնելը:
Առանձին խնդիր է, թե ինչ վարվելակերպով են իրարից տարբերվում վրացի և հայ պարեկները:

Վրացիների համար ճանապարհային ոստիկանության բարեփոխումը եղել է  բարեփոխումների գլխավոր այցեքարտերից մեկը, մինչդեռ Հայաստանում այդ նույն ոստիկանները ինչպես նախկինում, այդպես էլ հիմա երկրի ղեկավարի կողմից քաղաքացիներին թալանի մատերիալ դիտարկելու գործիք են:
Մյուս եվրոպական երկրների հետ համեմատելը ընդհանրապես ի վնաս մեզ կլինի, քանի որ ցանկացած քաղաքացի կարող է փաստել, որ եվրոպական երկրների ճանապարհներին, օրերով չի լինի տեսնել ճանապարհային ոստիկանական մեքենաներ:
Ընդ որում, այդ պարեկների հետ զուգահեռ Հայաստանում ամենաշատն է նաև արագաչափերի քանակը: Թվում էր, թե պիտի լիներ հակառակը:
Օրինակ, եթե համեմատենք արագաչափերի քանակը Երևանում և Թբիլիսիում, ապա տարբերությունները կլինեն անգամներով: Մոսկվայի, Փարիզի, կամ Բեռլինի հետ ընդհանրապես իմաստ չունի համեմատել:

Քաղքենին կարող է ասել, թե իբր այդ արագաչափերը կանխում են խախտումները: Այս հարցում էլ այդ քաղքենիները ճիշտ չեն, քանի որ այդ նույն խախտումների քանակը Վրաստանում և Հայաստանում, նույնպես մեր օգտին չեն: Եվ դա այն դեպքում, երբ Վրաստանը տրանզիտ երկիր է և այնտեղ մեքենաների հոսքը անհամեմատ ավելի մեծ է, քան Հայաստանում:
Այս ամենը հուշում է մեկ բան, որ Հայաստանում քաղաքացին միշտ ընկալվել է, որպես «թալանի մատերիալ», բայց դրա գլխավոր մեղավորը այդ նույն քաղաքացին է: Քանզի Վրաստանի կամ առավել ևս եվրոպական երկրների քաղաքացիները թույլ չէին տա այս աստիճանի ծաղրանքի ենթարկվել իշխանության կողմից:

Բայց Փաշինյանի իշխանության լկտիության աստիճանը օր օրի է մեծանում, քանզի, ինչպես ասում են՝ «գեղցին գեղցուն ավելի լավ է ճանաչում»:
Սրանց համար քիչ է կարմիր գծերից եկամուտներն ավելացնելը, քիչ է արագաչափերից եկամուտներ ստանալը: Սրանք որոշել են թալանի նոր հորիզոններ «բացահայտել»:
Այս շարքից է նաև այսպես կոչված «մգեցված ապակիները արգելելու» որոշումը: Ընդ որում դրա տուգանքը սկսվում է 25 000 դրամից: Այսօրվա «Զիմզիմովի» սիրտը միանգամից «25 000 է ցանկանում»:
Վաղը, եթե դա էլ մարսվի, սրանք որոշելու են «կրակմարիչների» օպերացիան իրականացնել, ինչպես 30 տարի առաջ, և նույնիսկ կարելի կլինի կռահել, թե ում միջոցով դա կիրականացվի:

Այս ամենի մեղավորը  նորից կրկնենք, ոչ թե գլխավոր խաբեբանն է, այլ շարքային քաղաքացին, որ մինչ այսօր թույլ է տվել ունենալ այսպիսի իշխանություն, այսպիսի «ընդդիմություն», և այս աստիճանի խայտառակ իրավիճակ գրեթե բոլոր հարցերում:
Իսկ դա, իր հերթին, կարելի կլինի բացատրել այն հանգամանքով, որ այսօրվա Հայաստանի քաղաքացիների զգալի մասը, «գեղցիներ են»: Նման քանակ չկա, ոչ Վրաստանում, ոչ էլ եվրոպական երկրներում: 2018-ի հեղափոխության շարժիչ ուժը նույնպես դարձան «գեղցիները» և հենց այդ պատճառով էլ մենք հայտնվել ենք այս անմխիթար վիճակում:

Այսօրվա հրամայականը պիտի լինի նոր, իսկական հեղափոխությանը պատրաստվելուն, որի շարժիչ ուժը պիտի լինեն իսկական քաղաքացիները:
Միայն այդ դեպքում մենք կունենանք իրական արդյունք:
Սա է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան
Zham.am

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan