Մինչ Նիկոլը հերթական անգամ պատրաստում է հայ ժողովրդի կոտորածն ու Սյունիքի հանձնումը, Ավինյանի թիմը մեզ վերացնում է դանդաղ Փաշինյանն ու Ալիևը կրկնեցին նույն սխալը, որը նախկինում Զելենսկին էր թույլ տվել. Իրանը, ՌԴ-ն և Հնդկաստանը անտարբեր չեն մնա. ԻՀՊԿ քաղաքական ղեկավարի տեղակալ Խաղաղության պայմանագիր չի ստորագրվել
11
Հեռախոսային անվտանգություն Իրանը կխոչընդոտի Կովկասում ամերիկյան միջանցքի ստեղծմանը. Վելայաթի Պուտինի հետ հանդիպումից առաջ ի՞նչ մեսսիջ ուղարկեց Թրամփը՝ Ալիևի և Փաշինյանի հետ համատեղ հռչակագիր կնքելով Ինչ են իրականում ստորագրել Ալիևը, Փաշինյանը և Թրամփը Սպիտակ տանը Կոնսենսուս մինուս Հայաստան․ ի՞նչ անել Մենք վերջ դրեցինք Մինսկի գործընթացին. Ալիև Թրամփը, Փաշինյանն ու Ալիևը ստորագրեցին «Թրամփի երթուղին» ստեղծելու մասին փաստաթուղթը Թրամփի քավորությամբ Ալիևի ու նրա Փաշինյանի ստորագրած Հայաստանի նվաստացման ու ոչնչացման հռչակագիրը ԱՄՆ-ում տեղի է ունենում Փաշինյան-Թրամփ հանդիպումը ՔՊ-ականները ստատուս հարձակում են սկսել հայ ժողովրդի գիտակցության վրա, «ստատուսատեռոր» են անում Պատերազմ Արցախում
Ես սովոր եմ տարբեր երկրների կառավարությունների ճնշմանը․ Ռոբերտ Ամստերդամ Իրանական կողմը «հայտարարությունների դիվանագիտության» մակարդակում աշխատում է հիմնական երկու ուղղությամբ․ իրանագետ Իշխանական քարոզչական գործիքների ոգևորությունը շատ նման է 2022-ին Ալիևը հետապնդում է իր և Թուրքիայի ազգային շահերը, Փաշինյանը պարզապես դավաճшնnւմ է հայրենակիցներին. Զատուլին Զանգեզուրի միջանցքը Թուրքիան կկապի թյուրքական աշխարհի հետ Կովկասի և Կասպից ծովի, իսկ թյուրքական աշխարհը՝ Եվրոպայի հետ՝ Թուրքիայի միջոցով․ Ֆիդան Մինչ Նիկոլը հերթական անգամ պատրաստում է հայ ժողովրդի կոտորածն ու Սյունիքի հանձնումը, Ավինյանի թիմը մեզ վերացնում է դանդաղ Փաշինյանն ու Ալիևը կրկնեցին նույն սխալը, որը նախկինում Զելենսկին էր թույլ տվել. Իրանը, ՌԴ-ն և Հնդկաստանը անտարբեր չեն մնա. ԻՀՊԿ քաղաքական ղեկավարի տեղակալ Հեռախոսային անվտանգություն Իրանը կխոչընդոտի Կովկասում ամերիկյան միջանցքի ստեղծմանը. Վելայաթի Նման թղթեր ստորագրելու սահմանադրական լիազորություններ ՀՀ վարչապետը չունի. Բագրատյան Սա չլսված բան է, հակասահմանադրական. Օսկանյանը՝ «Թրամփի երթուղու» մասին (տեսանյութ) Այդ համատեղ հայտարարությունը ո՛չ միայն չի արտացոլում Հայաստանի պետական և ազգային շահերը, այլև հարված է Հայաստանի ինքնիշխանությանը. ՀՅԴ Պուտինի հետ հանդիպումից առաջ ի՞նչ մեսսիջ ուղարկեց Թրամփը՝ Ալիևի և Փաշինյանի հետ համատեղ հռչակագիր կնքելով Ինչ են իրականում ստորագրել Ալիևը, Փաշինյանը և Թրամփը Սպիտակ տանը Խաղաղության պայմանագիր չի ստորագրվել Հռչակագաիրը պետք էր Թրամփին Պուտինի հետ հանդիպմանը սակարկության թեմա ունենալու համար. Ռոբերտ Մարգարյան Ալիեւը խոսում էր վարժ ու առանց թղթի, Փաշինյանը՝ խայտառակ առոգանությամբ ու կարդալով «Նիկոլ Վովաևիչ, Ձեր գրիչն եք մոռացել». Ալիևը` Փաշինյանին (տեսանյութ) Երևանցիները, բացի վատ լուրերից, այսօր ևս արթնացել են սարսափելի կոնցերոգեն սմոգի մեջ Թրամփի մասին անհամ կենաց ասողները Կովկասից «Թրամփի կամրջի» փակուղին (տեսանյութ) Վաշինգտոնում` երեկ, Հայաստանում` վաղը Անվիճելի է, որ Հարավային Կովկասում խաղաղությունն ու կայունությունը շահավետ են տարածաշրջանի բոլոր երկրների համար․ Իրանի ԱԳՆ Կոնսենսուս մինուս Հայաստան․ ի՞նչ անել «Նիկոլ Փաշինյանը նույնիսկ մեկ գերի ազատելու հնարավորությունը չօգտագործեց»․ Արտակ Բեգլարյան «Ամենը նրա համար էր, որ «Զանգեզուրի միջանցքը» դառնա ոչ այդքան վախենալու տեսքով»․ Վարուժան Գեղամյան «Զանգեք՝ կանենք» Հայաստանն ունի իր տնային առաջադրանքներ. Ալիև Ստորագրվել է մի փաստաթուղթ, որը 30 տարի պարտված պաշտոնական Բաքուն ոչ մի գնով չէր ստորագրի, իսկ պարտված պաշտոնական Երևանը ստորագրեց «Ծափ տվեք, արա...» վիճակ է... Կան տարածքներ, որոնք պատկանում են Ադրբեջանին, պետք է վերադարձնենք. Փաշինյան

Չեմ հավատում, թե տաջիկ օդաչուներն են առևանգել Բոինգ օդանավը

Օդանավի ԱՌևԱՆԳՈւ՞Մ,

ԽԱԲԵՈւԹՅՈւ՞Ն,

Թե՞ ՄԻՏՈւՄՆԱՎՈՐ ԱՆԳՈՐԾՈւԹՅՈւՆ

Արար 2. (կամ)

«ՔԱԿ- уполномочен заявить... »

Ուղիղ 10 օր առաջ` Փետրվարի 22-ի գիշերը, 

Ես գրառում կատարեցի հայկական գրանցում ունեցող, EK-FAA գրանցման նիշերով, հայկական «Ֆլայ Արմենիա» ավիաընկերության Օդանավ Շահագործողի Վկայականում գտնվող Բոինգ 737-300 օդանավի` առեղծվածային կերպով Թեհրանում հայտնվելու մասին: 

Եվ կատարեցի վերոնշյալ 3 հարցադրումները: 

Ի՞նչ էր սա` առևանգու՞մ, խաբեությու՞ն, թե՞ պրոֆեսիոնալ անճարակություն:

Ընդ որում ես օդանավի հնարավոր առևանգման մասին տեղեկությունն ստացել եմ գրառմանս նախորդող` կիրակի օրը երեկոյան: Եվ ինձնից պահանջվեց ընդամենը 30-35 րոպե և´ օդանավը, և´ նրա գրանցման համարը, և´ շահագործող ավիաընկերությունը, և´ կատարած երթուղին իր մանրամասներով հայտնաբերելու համար:

Չեմ մանրամասնի ինչպես: «Հետք» լրատվականում Vahe Sarukhanyan-ը մանրամասն ներկայացրել էր իր անձնական հետազոտությունը: Եվ բացարձակ ճշտությամբ ստացել էր նույն պատկերը: 

Ընդգծեմ` ԼՐԱԳՐՈՂ Վահե Սարուխանյանը, ոչ ավիացիոն իշխանությունների անվտանգության տեսուչը:

Իմ գրառումից հետո, Հաջորդ օրը Քաղաքացիական Ավիացիայի Կոմիտեն հայտարարություն տարածեց, որ «...առևանգման մասին տեղեկություն չենք ստացել (ուշադրություն) համապատասխան մարմիններից...» 

Ովքե՞ր են էդ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԸ, եթե ոչ դուք:

Էսօր նույն ՔԱԿ-ը նոր հայտարարություն է տարածել, որը ես կամաչեմ որակավորել:

Հիմա հերթով`

1. ՔԱԿ բացատրությունից ստացվում է, որ տաջիկ օդաչուներն են առևանգել օդանավը:

Չեմ հավատում:

Օդաչուն` առանց ավիաընկերության կողմից նախօրոք տրված պլանի, թռիչքուղի չի ընտրում: 

Նախնական պլանը տրվում է, տարանցիկ երկրների օդային տարածքի օգտագործման և վայրէջքի օդանավակայանի թույլտվությունները հարցվում են 2-3 օր առաջ (ըստ երկրների պահանջի): 

Այնպես որ Տալլին-Վառնա թռիչքը նախապատրաստվել է այն կատարելուց ամենաքիչը 2 օր առաջ: 

Իսկ օդաչուներն իրենց աշխատանքը սկսում են թռիչքից ընդամենը 1-1,5 ժամ առաջ: 

Տալիս են արդեն նախօրոք հայցված, և ստացված թույլտվությունների հիմքով կատարվող թռիչքի կատարնան պլանը:

Դուք դեռ չգիտե՞ք ով է տվել պլանը և ինչ երթուղով:

Ընդգծում: 

օդաչուների թռիչքային վկայականները վավերացվել են ՀՀ ՔԱԿ-ի կողմից «...համաձայն օրենքի...»

Նույնը վերաբերվում է Վառնա-Թեհրան թռիչքին: 

Եվ հատկապես այդ հատվածին: 

Թռիչքը կատարվել է` 

ա) Թուրքիայի տարածքով,

բ) համաձայն ՔԱԿ տեղեկության` «...ուղղություն է վերցրել դեպի էմիրաթական Շարժա...»

Հարց 1. 

Տաջիկ օդաչուները Վառնայում գիշերել են Փետրվարի 19-ին:

Ե՞րբ են շահագործող ընկերությունն ու հպարտ «ավիացիոն իշխանություններն» իմացել դրա մասին: 

իմ գրառումից հետո՞:

Հարց 2. 

Քանի՞ օր է պետք Թուրքիայի վրայով թռչելու թույլտվությունը ստանալու համար: 

Միայն չասեք, որ տաջիկ առևանգող-օդաչուները եկել են օդանավակայան, խզբզել flight plan-ը, ու առանց սպասելու թռել, մտել Թուրքիայի տարածք, և անարգել հատել երկիրն ամբողջ երկարությամբ

Հարց 3.

Ո՞նց են «ուղղություն վերցրել դեպի էմիրաթական Շարժա...» 

Առանց IOSA աուդիտի առկայության (միջազգային ամենահեղինակավոր աուդիտներից մեկն է) Էմիրությունների օդային տարածքը փակ է հայկական գրանցմամբ օդանավերի համար: 

«Ֆլայ Արմենիան» ունի՞ այդպիսի աուդիտ: 

Կամ գոնե հատուկ թույլտվություն տեխնիկական վայրէջքի համար: 

Եթե այո` ցույց տվեք: 

Եթե ոչ` ցույց տվեք նրա կեղծ օրինակը, որը ներկայացվել է Վառնայի օդանավակայանում` թռիչքի թույլտվության համար.

Երկար ստացվեց: 

Շատ գրեմ` չեք կարդա:

- «Նավթի հետ ունեցած խնդիրների» (ըստ ՔԱԿ հայտարարության), 

- օդանավի առկա տեխնիկական վիճակի (նույնպես ըստ ՔԱԿ հայտարարության),

- օդանավի տեխնիկական վիճակի հավաստագրմանը դրա հետ առընչություն չունեցող իրանական կողմի մասնակցության (միգուցե ունեցո՞ղ),

- ՀՀ ավիացիոն իշխանությունների պարտականությունների (ըստ «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքի և ՔԱԿ Կանոնադրության),

- այս ամենում ՔԱԿ դերակատարության (պետք է ճշտի ԱԱԾ-ն),

և այլ հարցերի մասին կգրեմ Արար 2-ի հաջորդ մասում:

Բարի գիշեր, իմ «հպարտ» հայրենակիցներ

Փաշինյանի նախկին խորհրդական, ավիատոր Հակոբ Ճաղարյանի ֆեյսբուքյան էջից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan