Մինչ փաշինյանական իշխանությունները ճամարտակում էին Գյումրիում «չոր նավահանգիստ» կառուցելու մասին, վրացիները երեկ իրական քայլ կատարեցին
- Telegram
- Skype
- ВКонтакте
- РћРТвЂВВВВВВВВнокласснРСвЂВВВВВВВВРєРСвЂВВВВВВВВ
- Viber
Փաշինյանը, իշխանության գալուց հետո, այնքան սուտ խոստումներ է տվել, որ արդեն բնական է դարձել՝ լսել իր ստերը, և հասկանալի է դարձել, որ այս իշխանությունն իրեն ամբողջովին սպառել է:
Կոնկրետ մի օրինակի արժե անրադատնալ, քանզի կա դրա պատրվակը:
Դեռ անհիշելի ժամանակներից խեղճ գյումրեցիներին խաբում էին, թե պիտի կառուցեն ազատ տնտեսական գոտի, տեխնոպարկ, որ պիտի, իբր, զարմացներ բոլորին: Իսկ վերջերս էլ այդ ստերին ավելացել էր «չոր նավահանգիստի» կառուցման գաղափարը:
Այս ամենը հիշեցինք, քանի որ անցած երկուշաբթի, Թբիլիսիում վրացական իշխանությունը իրականում կատարեց «չոր նավահանգստի» բացման արարողությունը:
Թբիլիսիի չոր նավահանգիստն այդ քաղաքի առաջին ժամանակակից երկաթուղային կոնտեյներային և բեռնատար տերմինալն է, որը կառուցվել է արաբական Abu Dhabi Ports Group ընկերության ներդրումներով:
Անցած երկուշաբթիից, պաշտոնապես սկսեց գործունեությունը՝ ստանալով ինչպես մաքսային գոտու թույլտվություն, այնպես էլ՝ Վրաստանի երկաթուղային գործակալությունից երկաթուղային ենթակառուցվածքների շահագործման և անվտանգության առաջին վկայականը: Նավահանգիստը ռազմավարական դիրք ունի՝ որպես Վրաստանի գլխավոր ծովային նավահանգիստների անբաժանելի մաս՝ Փոթիի և Բաթումիի, իսկ ապագայում՝ Անակլիայի համար, և կարևոր դեր կխաղա Կովկասի և Կենտրոնական Ասիայի տարածաշրջանի առևտրային հոսքերում:
«Նավահանգիստը ոչ միայն կծառայի վրացական նավահանգիստներին, այլև կծառայի որպես կոնտեյներային հանգույց և պահեստ՝ միջազգային նավագնացության ուղղությունների համար։ Սա զգալիորեն կբարելավի կոնտեյներների մշակման և տեղափոխման գործողությունները, մասնավորապես՝ Չինաստանից և Հեռավոր Արևելքի Ասիայից Միջին միջանցքով տեղափոխվող բեռների համար», - նավահանգստի բացման ժամանակ ասել է Վրաստանի վարչապետ Իրակլի Կոբախիձեն։
Նրա խոսքով՝ «չոր նավահանգստի» ռազմավարական դիրքը կապահովի միջազգային մայրուղիներին ուղիղ մուտք, կապ՝ ազգային երկաթուղային ցանցին, մոտիկություն՝ Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմաններին և Թբիլիսիի միջազգային օդանավակայանին՝ այն դարձնելով տարածաշրջանի ամենաարդյունավետ լոգիստիկ կենտրոններից մեկը։
Նշվում է, որ բոլոր երեք փուլերի իրականացումից հետո «չոր նավահանգիստը» կկարողանա տարեկան ընդունել 200-250 հազար կոնտեյներ ոչ միայն Փոթիից և Բաթումից, այլև՝ Կենտրոնական Ասիայից եկող բեռներ, որոնք կպահեստավորվեն, ապա կվերաբեռնվեն կոնտեյներների մեջ Թբիլիսիի «չոր նավահանգստում», ապա կտեղափոխվեն Բաթումիի, Փոթիի և ապագայում՝ Անակլիա նավահանգիստներ:
Abu Dhabi Ports Group-ին է պատկանում այդ տերմինալի բաժնետոմսերի 60-ը:
Այսպիսով, Վրաստանը կատարեց լուրջ քայլ, դառնալու համար տարածաշրջանի գլխավոր խաղացողը:
Իսկ Հայաստանում շարունակվում է բամբասանքային քաղաքականությունը, թելադրված իշխանությունների կողմից, տարբեր խնդիրների շուրջ, որը ցույց է տալիս Հայաստանի քաղաքական դասի դատարկության աստիճանը:
Այդպես հին ժամանակներում մենք կորցրինք մեր պետականությունը, և նույն վտանգը կախված է նաև մեր օրերում:
Սա է իրականությունը:
Արտակ Հակոբյան
Zham.am