Գյումրիում կայացավ մի մրցաշար, որտեղ հաղթանակը միայն գոլերով չէր չափվում․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութ, լուսանկար) Ռոբերտ Քոչարյանը դատի է տվել Նիկոլ Փաշինյանին և Ալեն Սիմոնյանին Իրանը սպառնում է թիրախավորել այն երկրների բազաները, որոնք կօգնեն Իսրայելին Թեհրանի հարվածները մեղմելու հարցում
15
«Մայր Հայաստանի» հանդիպումն արցախցիների հետ (տեսանյութ) Որն է Հայաստանի շահը այլոց պատերազմներում․ Իրանն ու Ռուսաստանը մեր բնական դաշնակիցներն են, Վրաստանը՝ բարեկամ-հարևանը, Թուրքիան ու Ադրբեջանը՝ ոխերիմ հարևանները ՄԱԿ-ի ԱԽ նիստում Իրանը հայտնել է 78 զոհի մասին, ԱՄՆ-ն նախազգուշացում է արել Իրանին Իսրայելը հարված է հասցրել Իրանի գերագույն առաջնորդ Խամենեիի նստավայրի շրջանում ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհուրդը արտակարգ նիստ է անցկացնում Իրանական բանակի սոցցանցային էջը տեղեկություն է տարածել, որ Թեհրանը կիրականացնի միջուկային զենքի փորձարկում. Վարդան Ոսկանյան Իրանը բալիստիկ հրթիռով հարվածել է Իսրայելի պաշտպանության նախարարության շտաբին Իրանն սկսել է բալիստիկ հրթիռներով հարվածել Իսրայելին Թեհրանի հայ համայնքում տուժածներ չկան․ Մովսես Քեշիշյան Թեհրանի 78 բնակիչ է զոհվել, 300-ից ավելի վիրավորներ կան. ոչ պաշտոնական տվյալներ Պատերազմ Արցախում
Գյումրիում կայացավ մի մրցաշար, որտեղ հաղթանակը միայն գոլերով չէր չափվում․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութ, լուսանկար) Գյումրիում ուժեղ կարկուտ և ջրհեղեղ է գրանցվել (տեսանյութ) Թեհրանում պայթյուններ են որոտացել Պուտինն ու Թրամփը քննարկել են Մերձավոր Արևելքում սրվող իրավիճակը Բաքուն Երևանից քայլեր է ակնկալում «Զանգեզուրի միջանցքի» մասով․ Հաջիև Ռոբերտ Քոչարյանը դատի է տվել Նիկոլ Փաշինյանին և Ալեն Սիմոնյանին ՀՀ ՊՆ զինծառայողը «Mercedes»-ով դուրս է եկել երթևեկելի գոտուց և հայտնվել ջրատարում Երևանում 1 նապաստակ գողացած տղամարդը նույն օրը ձերբակալվել է Իրանը սպառնում է թիրախավորել այն երկրների բազաները, որոնք կօգնեն Իսրայելին Թեհրանի հարվածները մեղմելու հարցում «Մայր Հայաստանի» հանդիպումն արցախցիների հետ (տեսանյութ) Իրանի Շահիդ Չամրան քաղաքում իսրայելական հարվածից շենք է փլուզվել. զոհվել է 60 մարդ, այդ թվում՝ 20 երեխա Արարատ Միրզոյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Արաղչիի հետ Իսրայելի սկսած պատերազմը առաջիկա օրերին կտարածվի տարածաշրջանում ԱՄՆ բազաների վրա. Fars Իրանի դեմ Իսրայելի գործողությունները հարվածի տակ են դնում խաղաղ ազգաբնակչության կյանքի իրավունքը․ ՀՅԴ Բյուրո Դեպի Հայաստան և Երևանից որոշ չվերթներ կրկին չեղարկվել են Իրանը մոտ 150 բալիստիկ հրթիռ է արձակել Իսրայելի ուղղությամբ (տեսանյութ) Իրանը հրապարակել է Իսրայելի հարվածների հետևանքով սպանված բարձրաստիճան զինվորականների լուսանկարները Որն է Հայաստանի շահը այլոց պատերազմներում․ Իրանն ու Ռուսաստանը մեր բնական դաշնակիցներն են, Վրաստանը՝ բարեկամ-հարևանը, Թուրքիան ու Ադրբեջանը՝ ոխերիմ հարևանները ՀՀ-ի հարավային շրջաններում բնական ռադիոակտիվ ֆոնի որևէ փոփոխություն չի արձանագրվել Իրանը հայտարարել է, որ կշարունակի հարվածել Իսրայելին Հովիկ Աբրահամյանի նկատմամբ որպես խափանման միջոց է ընտրվել տնային կալանքը Անցած «7 տարվա» մասին հիշատակումն արդեն իսկ վախենալու է. «Փաստ» Թել Ավիվը՝ կրակների մեջ (տեսանյութ) ՄԱԿ-ի ԱԽ նիստում Իրանը հայտնել է 78 զոհի մասին, ԱՄՆ-ն նախազգուշացում է արել Իրանին Իսրայելը հարված է հասցրել Իրանի գերագույն առաջնորդ Խամենեիի նստավայրի շրջանում Ի՞նչ չեն կարողանում «կիսել» քպականները. «Փաստ» Բաքվի ժամացույցը բերեց, հերթը հոգևոր հաղորդումները եթերից հանելունն է Նաիրա Հովսեփյանը պատժից կրկին «պլստացել է» Կարծում եմ՝ կռահում եք, թե սա որքան վատ է․ Վարուժան Գեղամյան Ոչ մի աղոթք՝ բանակում

Վերջերս ականատես եղանք հրեշավոր մի գործարքի

Հայկական կինոյի անտերության ցավոտ թեման չսպիացող վերքի պես անընդհատ արնահոսում է։ Պետական ապաշնորհ կառավարման արդյունքում այսօր չունենք ժամանակակից մրցունակ խաղարկային կինո, բացակայում ենք համաշխարհային էկրանից, տարածաշրջանում անհույս հետնապահ ենք։ Այսինքն՝ նոր կինո չունենք, էդ գործը փայլուն արել են։

Հիմա նոր թեմա է առաջ գալիս․ իսկ ի՞նչ են անում ունեցածի՝ սովետական երկրի ամբիցիաների ու հայ կինոգործիչների տաղանդի համադրման շնորհիվ ստեղծված մեր ոսկե ֆոնդի, կինոժառանգության հետ։

Վերջերս ականատես եղանք հրեշավոր մի գործարքի։

Հայ կինոյի ամենասիրելի, ամենաազդեցիկ ստեղծագործոթյուններից մեկի, Ֆրունզե Դովլաթյանի «Բարև, ե՛ս եմ» ֆիլմի թվայնացման ու վերականգնման աշխատանքները, որոնց հովանավորը հանդիսացել էր «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամը, վստահվել էր Լիտվական մի կինոընկերության։ Նախ նշենք այս գործարքի անպատվաբեր, ամոթալի մասը, այսինքն՝ բարոյական կողմը։ Փաստորեն մենք՝ հայերս, ի լուր աշխարհի հայտարարում ենք, որ այլևս այնքան ապաշնորհ ազգ ենք, որ մեր դասականների ֆիլմերի թվայնացման ու վերականգնման գործը (իրականում՝ պարզ տեխնոլոգիական գործընթաց) ի վիճակի չենք իրականացնելու ինքնուրույն ու դա պետք է պատվիրենք լիտվացինեին։ Սա իսկապես ամոթ է, ես գիտեմ առնվազն 4-5 մասնագետի, որ փայլուն են տիրապետում ողջ գործընթացին։ Թշնամին նման բան չէր անի մեր կինոյի հանդեպ, բայց սա բարոյական կողմն է։ Կա խնդրի կոմերցիոն կողմը, որին չեմ անդրադառնա, որպեսզի չշեղեմ ուշադրությունը ավելի կարևոր՝ իրավական կողմից։

Շնորհիվ էս թեմայով հրապարակումների բուռն արձագանքի, իմ բարեկամներից մեկը՝ կինոճարտարագետ Satik Stepanyan-ը, կրկնակի ապշեցնող տեղեկություններ փոխանցեց, որոնց մասին մեղք է հանրությանը տեղյակ չպահելը։

Հայտնի է, որ 2005թ-ին Հայաստանի Հանրապետությունը վաճառեց Հայֆիլմը։

Ես ծանթ չեմ գործարքի մանրամասներին, այդ օրերին ես զբաղված էի իմ առաջին՝ «Խճճված զուգահեռներ» ֆիլմի նկարահանումներով՝ Նորվեգիայում, իմ ստորագրությունը չեք գտնի այդ գործարքին հավանություն տված կինեմատոգրաֆիստների ցուցակում, ես անտեղյակ եմ՝ ինչն ինչպես են արել։ Սակայն, Սաթիկի շնորհիվ, այժմ հասկանում եմ, որ նոր սեփականատերը, ամենայն հավանականությամբ, պայմանագրային պարտավորություններ է ունեցել Հայֆիլմի արտադրանքը՝ մեր կինոյի ոսկե ֆոնդը պահպանելու և թվայնացնելու վերաբերյալ։

2005թ-ից Հայֆիլի նոր սեփականատերը՝ «CS films – Հայֆիլմ»֊ը վերականգնել ու թվայնացրել է ահռելի քանակությամբ ֆիլմեր, որոնց թվում, բնականաբար, եղել է նաև Դովլաթյանի «Բարև, ե՛ս եմ» ֆիլմը։ Այն նույն ֆիլմը, որի թվայնացման ու վերականգնման համար վերջերս վճարել է «Հայաստան համահայկական հիմնադրամը»։

Վերջին մեկ տարում, ՀՀ պետական բյուջեի հաշվին, թվայնացվել և վերականգնվել են նաև այլ ֆիլմեր, որոնք, չեք հավատա, բայց ըստ Սաթիկ Ստեփանյանի, նույնպես արդեն թվայնացված և վերականգված են եղել «CS films – Հայֆիլմ»֊ի կողմից։

Այսինքն պետությունը, որ արդեն մեկ անգամ պատվիրել կամ պարտադրել է Հայֆիլմի սեփականատիրոջը թվայնացնել ու վերականգնել ֆիլմերը, հիմա կրկնում է նույն տեխնոլոգիական պրոցեսը, բայց արդեն ոչ թե նախկին սեփականատիրոջ, այլ մեր՝ ՀՀ հարկատուների միջոցներով։


Այս բացահայտ աֆյորայի մասին ավելի մանրամասն՝ շուտով։

Նկարում՝ 2006թ, ես նկարում էի Նորվեգիայում, իսկ Հայաստանում վաճառում էին Հայֆիլմը։

Հովհաննես Գալստյանի ֆեյսբուքյան էջից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan