Մանրամասներ՝ Դոնբաս «Մայր Հայաստանի» այցից (տեսանյութ) Ես քաղաքական առաջնորդ լինելու հավակնություն չունեմ. Բագրատ Սրբազան ՀՀ-ն, հատկապես ՊՆ-ն պարտավոր են ամեն ինչ անել, որպեսզի պատրաստ լինեն մարտական գործողություններին. Օհանյան
16
«Россия 1-ն» անդրադարձել է «Մայր Հայաստանի» դոնբասյան այցին (տեսանյութ) Հայ քաղաքական գործիչների այցը Դոնբաս պետք է ցույց տա, որ յուրաքանչյուր ժողովուրդ ունի ինքնորոշման իրավունք․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Հրայր Թովմասյանը շարունակում է պաշտպանական ճառը. Ուղիղ «Մայր Հայաստանի» պատվիրակությունը գտնվում է Դոնբասում (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանի» առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյանը հայտարարել է, որ Հայաստանը պատրաստ է բարեկամություն անել բոլորի հետ, բայց ո՛չ ի հաշիվ ՌԴ-ի Ինչի՞ համար է Փաշինյանը «ներողություն» խնդրում հանրությունից. Իսկ փարիսեության սահմաններ նա ունի՞ Արդեն երկրորդ անգամ կրակեցին Թրամփի վրա, բայց ինչպես ասում են՝ «չկպավ». Աստված (այսինքն ամերիկյան deep state) երրորդությո՞ւն է սիրում Անդրանիկ Թևանյանի գլխավորած պատվիրակությունն այցելել է Դոնեցկի Ժողովրդական Հանրապետություն (տեսանյութ) Երևանյան... ջրերի խրոնիկա ՔՊ-ն փողերը փողոցում է լվանում (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Մանրամասներ՝ Դոնբաս «Մայր Հայաստանի» այցից (տեսանյութ) ԿԲ պաշտոնյայի մոտ «Մարիխուանա» է հայտնաբերվել «Россия 1-ն» անդրադարձել է «Մայր Հայաստանի» դոնբասյան այցին (տեսանյութ) Սյունիքում 2 ժամկետային զինծառայող կրակել են իրար վրա, 2-ն էլ վիրավոր են. Oragir.news Ես քաղաքական առաջնորդ լինելու հավակնություն չունեմ. Բագրատ Սրբազան Մենք որոշել ենք քաղաքական դաշտի անխտիր բոլոր գործոնների հետ հանդիպել․ Սրբազան ՀՀ-ն, հատկապես ՊՆ-ն պարտավոր են ամեն ինչ անել, որպեսզի պատրաստ լինեն մարտական գործողություններին. Օհանյան Աղբահանությանն ուղղված միլիարդավոր գումարները փաստացիորեն չեն ծառայում իրենց նպատակին (տեսանյութ) Խոստացի-խաբի, խաբի-խոստացի, խոստացի-խաբի (տեսանյութ) Կոմիտասի անվան պանթեոնն անտերության է մատնված (տեսանյութ) Սա անգործության ու ոչ պրոֆեսիոնալ «աշխատանքի» հետևանք է (տեսանյութ) Փաշինյանը Վրաստանում էլ խոսել է հայ-վրացական սահմանազատումից և խոստումներ տվել Հայ քաղաքական գործիչների այցը Դոնբաս պետք է ցույց տա, որ յուրաքանչյուր ժողովուրդ ունի ինքնորոշման իրավունք․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Աստրախանում Հրայր Թովմասյանը շարունակում է պաշտպանական ճառը. Ուղիղ Հայտնի են դպրոցականների աշնանային արձակուրդի օրերը «Մայր Հայաստանի» պատվիրակությունը գտնվում է Դոնբասում (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանի» առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյանը հայտարարել է, որ Հայաստանը պատրաստ է բարեկամություն անել բոլորի հետ, բայց ո՛չ ի հաշիվ ՌԴ-ի Ինչի՞ համար է Փաշինյանը «ներողություն» խնդրում հանրությունից. Իսկ փարիսեության սահմաններ նա ունի՞ Հոգեհանգստյան կարգ կկատարվի սեպտեմբերյան դեպքերի տարելիցին Արդեն երկրորդ անգամ կրակեցին Թրամփի վրա, բայց ինչպես ասում են՝ «չկպավ». Աստված (այսինքն ամերիկյան deep state) երրորդությո՞ւն է սիրում Գարեգին Նժդեհի հրապարակում կրակել են թիվ 42 երթուղու ավտոբուսի վրա Անդրանիկ Թևանյանի գլխավորած պատվիրակությունն այցելել է Դոնեցկի Ժողովրդական Հանրապետություն (տեսանյութ) Ուկրաինական ԶՈւ-ն հարվածել է Բելգորոդին Միջազգային մրցույթում Հայաստանը տրանսգենդեր է ներկայացնելու ՔՊ-ի կարգախոսը՝ էլի փող կեր, էլի խախտի, էլի խախտի, էլի փող կեր (տեսանյութ) Ավագանու անդամի ծաղրական-հումորային տեսանյութը՝ նվիրված Ավինյանին Ավինյանը «գազ է տալիս». Երևանի քաղաքապետարանի թանկարժեք «գարաժը» (տեսանյութ) Երևանյան... ջրերի խրոնիկա Թուղթը Փաշինյանին պետք է արտաքին աշխարհի համար. Էդգար Էլբակյան

Վերջերս ականատես եղանք հրեշավոր մի գործարքի

Հայկական կինոյի անտերության ցավոտ թեման չսպիացող վերքի պես անընդհատ արնահոսում է։ Պետական ապաշնորհ կառավարման արդյունքում այսօր չունենք ժամանակակից մրցունակ խաղարկային կինո, բացակայում ենք համաշխարհային էկրանից, տարածաշրջանում անհույս հետնապահ ենք։ Այսինքն՝ նոր կինո չունենք, էդ գործը փայլուն արել են։

Հիմա նոր թեմա է առաջ գալիս․ իսկ ի՞նչ են անում ունեցածի՝ սովետական երկրի ամբիցիաների ու հայ կինոգործիչների տաղանդի համադրման շնորհիվ ստեղծված մեր ոսկե ֆոնդի, կինոժառանգության հետ։

Վերջերս ականատես եղանք հրեշավոր մի գործարքի։

Հայ կինոյի ամենասիրելի, ամենաազդեցիկ ստեղծագործոթյուններից մեկի, Ֆրունզե Դովլաթյանի «Բարև, ե՛ս եմ» ֆիլմի թվայնացման ու վերականգնման աշխատանքները, որոնց հովանավորը հանդիսացել էր «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամը, վստահվել էր Լիտվական մի կինոընկերության։ Նախ նշենք այս գործարքի անպատվաբեր, ամոթալի մասը, այսինքն՝ բարոյական կողմը։ Փաստորեն մենք՝ հայերս, ի լուր աշխարհի հայտարարում ենք, որ այլևս այնքան ապաշնորհ ազգ ենք, որ մեր դասականների ֆիլմերի թվայնացման ու վերականգնման գործը (իրականում՝ պարզ տեխնոլոգիական գործընթաց) ի վիճակի չենք իրականացնելու ինքնուրույն ու դա պետք է պատվիրենք լիտվացինեին։ Սա իսկապես ամոթ է, ես գիտեմ առնվազն 4-5 մասնագետի, որ փայլուն են տիրապետում ողջ գործընթացին։ Թշնամին նման բան չէր անի մեր կինոյի հանդեպ, բայց սա բարոյական կողմն է։ Կա խնդրի կոմերցիոն կողմը, որին չեմ անդրադառնա, որպեսզի չշեղեմ ուշադրությունը ավելի կարևոր՝ իրավական կողմից։

Շնորհիվ էս թեմայով հրապարակումների բուռն արձագանքի, իմ բարեկամներից մեկը՝ կինոճարտարագետ Satik Stepanyan-ը, կրկնակի ապշեցնող տեղեկություններ փոխանցեց, որոնց մասին մեղք է հանրությանը տեղյակ չպահելը։

Հայտնի է, որ 2005թ-ին Հայաստանի Հանրապետությունը վաճառեց Հայֆիլմը։

Ես ծանթ չեմ գործարքի մանրամասներին, այդ օրերին ես զբաղված էի իմ առաջին՝ «Խճճված զուգահեռներ» ֆիլմի նկարահանումներով՝ Նորվեգիայում, իմ ստորագրությունը չեք գտնի այդ գործարքին հավանություն տված կինեմատոգրաֆիստների ցուցակում, ես անտեղյակ եմ՝ ինչն ինչպես են արել։ Սակայն, Սաթիկի շնորհիվ, այժմ հասկանում եմ, որ նոր սեփականատերը, ամենայն հավանականությամբ, պայմանագրային պարտավորություններ է ունեցել Հայֆիլմի արտադրանքը՝ մեր կինոյի ոսկե ֆոնդը պահպանելու և թվայնացնելու վերաբերյալ։

2005թ-ից Հայֆիլի նոր սեփականատերը՝ «CS films – Հայֆիլմ»֊ը վերականգնել ու թվայնացրել է ահռելի քանակությամբ ֆիլմեր, որոնց թվում, բնականաբար, եղել է նաև Դովլաթյանի «Բարև, ե՛ս եմ» ֆիլմը։ Այն նույն ֆիլմը, որի թվայնացման ու վերականգնման համար վերջերս վճարել է «Հայաստան համահայկական հիմնադրամը»։

Վերջին մեկ տարում, ՀՀ պետական բյուջեի հաշվին, թվայնացվել և վերականգնվել են նաև այլ ֆիլմեր, որոնք, չեք հավատա, բայց ըստ Սաթիկ Ստեփանյանի, նույնպես արդեն թվայնացված և վերականգված են եղել «CS films – Հայֆիլմ»֊ի կողմից։

Այսինքն պետությունը, որ արդեն մեկ անգամ պատվիրել կամ պարտադրել է Հայֆիլմի սեփականատիրոջը թվայնացնել ու վերականգնել ֆիլմերը, հիմա կրկնում է նույն տեխնոլոգիական պրոցեսը, բայց արդեն ոչ թե նախկին սեփականատիրոջ, այլ մեր՝ ՀՀ հարկատուների միջոցներով։


Այս բացահայտ աֆյորայի մասին ավելի մանրամասն՝ շուտով։

Նկարում՝ 2006թ, ես նկարում էի Նորվեգիայում, իսկ Հայաստանում վաճառում էին Հայֆիլմը։

Հովհաննես Գալստյանի ֆեյսբուքյան էջից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan