Պետք է ձևավորել տոտալ մերժման մթնոլորտ. կատակի չվերածել, սա լուրջ է. Վահե Հովհաննիսյան ԱՄՆ-ն ու ՌԴ-ն ահազանգում են Հայաստանին սպառնացող վտանգի մասին Բյուջեի թալան, դասական կոռուպցիա Հրազդանի կիրճում (տեսանյութ)
31
Ալիևի պլանը տապալվում է․ Փաշինյանը ծրագիր չունի (տեսանյութ) Աննա Հակոբյանը թող մանկապիղծների անունները տա, եթե չի տալիս, ուրեմն ինքը հանցագործ է. Աջապահյան Արցախի նախագահը կալանավորված չէ, որևէ վարույթով մեղադրյալի դատավարական կարգավիճակ չունի. փաստաբան ՀՀ-ՌԴ կապերի պատմությունը վերաիմաստավորելու փորձեր են արվում. դեսպան Դատական նիստ Լևոն Քոչարյանի՝ կարմիր բերետավորներին իբր ծեծելու գործով Քաղաքային բյուջեից միլիարդավոր գումարների մսխումները և քաղաքային խնդիրների կուտակումները (տեսանյութ) Որրոշել են ասֆալտ փռել ու դա անել մարդկանց նյարդերի ու առողջության հաշվին (տեսանյութ) 18+․ «Ահա թե ինչու աբորտները պետք է օրինական լինեն»․ Հազարավոր հայհոյանքներ՝ Փաշինյանի գրառման տակ Երկրի ղեկավարը շարունակում է «կրթվել». անադեկվտությունն ուղղակի ծփում է, բայց պատճառներն ավելի խորն են Երևանի 3 հնավայրերը կառավարման ճգնաժամ են ապրում․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Փաշինյանի վարքագծի վերլուծություն․ «Կարճ ասած» Շիրակի մարզ Նիկոլի այցը առավել շատ հիշեցրեց լավ պատրաստված շոու, քան բովանդակային քննարկում. պատգամավոր Փաշինյանի գրառումն հանդիսանում է Սահմանադրական կարգի տապալման նախապատրաստություն. Հինգ իրավապաշտպանների նախաձեռնություն Ալիևի պլանը տապալվում է․ Փաշինյանը ծրագիր չունի (տեսանյութ) Այս կոչը Փաշինյանը պետք է լավ հիշի. Գևորգ Ղուկասյանի Պետք է ձևավորել տոտալ մերժման մթնոլորտ. կատակի չվերածել, սա լուրջ է. Վահե Հովհաննիսյան Մահացել է արձակագիր, ազգագրագետ, բանահավաք, բանագետ, հրապարակախոս, ՀԳՄ անդամ Սերգեյ Վարդանյանը Աննա Հակոբյանը թող մանկապիղծների անունները տա, եթե չի տալիս, ուրեմն ինքը հանցագործ է. Աջապահյան Արցախի նախագահը կալանավորված չէ, որևէ վարույթով մեղադրյալի դատավարական կարգավիճակ չունի. փաստաբան ԱՄՆ-ն ու ՌԴ-ն ահազանգում են Հայաստանին սպառնացող վտանգի մասին ՀՀ-ՌԴ կապերի պատմությունը վերաիմաստավորելու փորձեր են արվում. դեսպան Արդեն ստացվել է Լևոն Քոչարյանի գործով լրացուցիչ դատաբժշկական փորձաքննության եզրակացությունը. Փաստաբան Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցու դեմ խաչակրաց արշավանքը շարունակվում է․ Արթուր Խաչատրյան Առջևում կործանարար խորխորատն է, ուր կա «լաց և ատամների կրճտոց»․ Արշակ սրբազան Բանադրանք և նզովք․ ո՞ր տարբերակով Մայր Աթոռը կդիմի Փաշինյանին Դատական նիստ Լևոն Քոչարյանի՝ կարմիր բերետավորներին իբր ծեծելու գործով Քաղաքային բյուջեից միլիարդավոր գումարների մսխումները և քաղաքային խնդիրների կուտակումները (տեսանյութ) Որրոշել են ասֆալտ փռել ու դա անել մարդկանց նյարդերի ու առողջության հաշվին (տեսանյութ) Բյուջեի թալան, դասական կոռուպցիա Հրազդանի կիրճում (տեսանյութ) Բյուջեի թալան, դասական կոռուպցիա Հրազդանի կիրճում (տեսանյութ) Ինձ համար ոչինչ չկա զարմանալու, երբ Արցախը հանձնողը կարող է մի հիմարություն ասել Իսկ ի՞նչ կանեիր դու, եթե ստանայիր հարցման տվյալներ, որ եկեղեցու վարկանիշն ամենաբարձրն է․ Վարդանյանը՝ Փաշինյանին Նրա առաքելության անունը հայ ժողովրդի տրանսֆորմացիա է, քաոսացում, չգոյություն․ Լիլիթ Գալստյան Այնուամենայնիվ, եկեք հարց տանք. իսկ ի՞նչ ենք անում մենք Պատասխան պետք է տալ, բայց պետք է տալ այն ժամանակ ու այն ձևաչափով, որն ամենաարդյունավետն է Սա ծրագրավորված ագրեսիա է մեր ինքնության, մեր հավատքի, մեր հոգևոր հենասյան դեմ «Ու սա երկրի վարչապետ է»․ Գայանե Ասլամազյանն անդրադարձել է Փաշինյանի սկանդալային գրառմանը Փաշինյանին «հունից հանել է» մեր եկեղեցու հեղինակությունը Այդ երևույթը դեռ գահավիժելու տեղ ունի Ամեն բան արվում է գիտակցված, հստակ թիրախավորել հայկական ազգային դիմադրության առկա ու հնարավոր բոլոր օջախները․ Վարուժան Գեղամյան

Ինչու՞ պիտի երևանցին վճարի Փաշինյանի և Ավինյանի անվերջ պոպուլիզմի համար, երբ կարող է իսկապես «խելացի» քաղաքի կառավարման ձևով լուծել բոլոր խնդիրները

Վերջերս Տիգրան Ավինյանը հայտարարեց 45 նոր մետրոյի վագոն և 250 էլեկտրական ավտոբուս գնելու ծրագրերի մասին:

Ինչո՞ւ է մետրոյին անհրաժեշտ 45 նոր վագոն, էլ ավելի շատ օդ տեղափոխելու՞ համար, երբ եղած վագոնները բավարար են մարդկանց տեղափոխման համար:

Ինչու՞ են այս մարդիկ երևանցիների հաշվին այսպիսի չհիմնավորված ու ծախսատար որոշումներ կայացնում:

Սակայն էլ ավելի խնդրահարույց  է 250 էլեկտրաբուսի գնման խնդիրը:Հիշեցնենք, որ մեկ էկեկտրաբուսն այսօր արժե մոտ 400 000 դոլար: Իսկ դա նշանակում է, որ Ավինյանը պատրաստվում է մեր՝երևանցիներիս հաշվին ծախսել հերթական 100 մլն դոլարը:

 

                             Մի քանի դիտարկում էլեկտրաբուսների մասին

Էլեկտրական ավտոբուսները, ինչպես էլեկտրական մեքենաները, նոր են հայտնվել զանգվածային օգտագործման մեջ։ Եվ ամեն տարի դրանք բարելավվում են: Այս տեխնիկայի ամենակարևոր և թանկ տարրը մարտկոցն է՝ դրանից բխող խնդիրներով՝ 

-լիցքավորման ժամանակը,

-աշխատանքային ժամանակը,

- մեքենայի ծառայության ընդհանուր ժամկետը: 

Դեռևս փորձարկում անցնող այս մեքենաների ներկրումը ենթադրում է համապատասխան ենթակառուցվածքների առկայություն՝ տրանսպորտային համակարգի համալիր փոփոխություններին զուգահեռ:  Իսկ մեր քաղաքը ներկայումս դրան բացարձակապես պատրաստ չէ:            

Մինչև այդ մեքենաների ներկրումը, տրանսպորտային համակարգում առնվազն հետևյալ փոփոխությունները պիտի իրականացվեն: 

Առաջին՝ հավասարաչափ բեռնել և բաշխել բոլոր տրանսպորտային ուղիները:

Երկրորդ՝  ազատվել  բոլոր հին ու նոր միկրոավտոբուսներից՝ GAZelle, Hyundai, Higer:

Երրորդ՝ կառուցել դեպոներ քարշիչ ենթակայաններով:

Չորրորդ՝ կազմակերպել հատուկ ուղիներ միայն տրանսպորտային միջոցների համար:

Հինգերորդ՝ ներդնել ուղեվարձի միասնական վճարային համակարգ:             

Միայն այս քայլերից հետո էլեկտրաբուսների շահագործումն արդյունավետ կլինի: Իսկ Ավինյանի ներկայիս որոշումները բացառապես պոպուլիզմի տիրույթից են, այն էլ մեր՝ երևանցիներիս հաշվին:            

Երևանի տրանսպորտային ոլորտում առաջնային խնդիր է ստորգետնյա և վերգետնյա ավտոկայանատեղերի կառուցումը, ինչը կձերբազատի փողոցները երթևեկության գծերը զբաղեցնող մեքենաներից՝ հնարավորություն տալով հանրային տրանսպորտի համար առանձնացված գծերի գործարկման համար, որից կարող են օգտվել նաև տաքսիները: Ընդհանուր գնահատականով, ողջ քաղաքով այդ ավտոկայանատեղերի կառուցման գումարը հենց մոտ 100 մլն դոլար է: Մեքենաներն ավտոկայանատեղիներ տեղափոխելուց հետո միայն հնարավորություն կունենանք ձևավորել հանրային տրանսպորտի համար առանձին ուղիներ: Սա նախապայման է  քաղաքում ժամանակակից տրանսպորտային համակարգի ներդրման համար՝ իր ուղեվարձի միասնական վճարային համակարգով: Էլեկտրական տրանսպորտի ներկրումը, մետրոյի նոր կայարանի կառուցումը և գծի ընդլայնումը կարող են արդյունավետ լինել միայն համալիր տրանսպորտային համակարգի գործարկման դեպքում:            

Հենց այս ճիշտ հերթականությամբ է հնարավոր վերափոխել քաղաքի ողջ տրանսպորտային համակարգը, որպեսզի մեր քաղաքացին վերջապես օգտվի ժամանակակից տրանսպորտից, այդ համակարգում կիրառվեն ինտերնետային տարբեր ծրագրեր՝ Յանդեքս տրանսպորտ և այլն:           

Բայց այս ամենն իրականություն դարձնելու համար ոչ թե խոստումներ շռայլող պոպուլիստներ են անհրաժեշտ, այլ լուրջ տրանսպորտի մասնագետներ, ովքեր հիմնարար ու հեռանկարային որոշումներով և ծրագրերով  կկարողանան ամբողջովին վերափոխել մեր քաղաքի ողջ տրանսպորտային համակարգը: 

Արմեն Միքայելյան

Հ.Գ. «Մայր Հայաստան» դաշինքի ծրագրում քաղաքի տրանսպորտի բարեփոխման հատվածում, հենց այդ տրամաբանությունն է դրված, որտեղ առաջնային է համարվում «խելացի» քաղաքի կառավարման մոդելի ներդրումը՝ դրա բոլոր տարրերով ու լուծումներով:   

 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan