Սամվել Կարապետյանն օրակարգ է ձևավորում անգամ անազատության մեջ. Արեգա Հովսեփյան Բա ձեզ ո՞վ է տուգանելու, որ քաղաքային տրանսպորտն այս խայտառակ վիճակում է (տեսանյութ) «Սրբազան պայքարի» համակիր Աղվան Արշակյանի վիճակը կտրուկ վատացել է ՔԿՀ-ում. փաստաբան
30
Հայաստանը դարձնում են անտեր երկիր` Թուրքիայի ու Ադրբեջանի արանքում. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Սրճարանային քարոզ և տնտեսական իրականություն Ողջ Արաբկիրը ողողել են կոյուղաջրերով (տեսանյութ) Ռոմանոս Պետրոսյանը ՀԷՑ-ում կադրային ջարդ է սկսել Քաղբանտարկյալ Հրայր սարկավագ Հակոբյանը Վերաքննիչ դատարանի որոշմամբ ազատ արձակվեց Ժողովուրդը Նիկոլին կանգնեցնելու է «գնդակահարության պատի» տակ․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը հրավիրում է հանրային լսում՝ զբոսաշրջային տաքսիների գործունեության սահմանափակման վերաբերյալ Ուշադիր լսեք՝ ինչպես են Ավինյանն ու Նիկոլը «կերել» այդ փողերը․ Գևորգ Ստեփանյան (տեսանյութ) Հրդեհ է հեռուստաաշտարակի տարածքում (տեսանյութ) Ավինյանական բարեփոխման հետևանքները․ «Իրավունք» Պատերազմ Արցախում
Երբ հարկատուն համարվում է հերոս, ապա քաղաքացուն տուգանողն էլ կհամարվի հերոսին 5 պակա՞ս․ «Իրավունք» «Գործող իշխանությունները «ամրոցի դարպասները» բացելուց են խոսում, սակայն դա ոչ թե տնտեսական զարգացման, այլ Հայաստան ներխուժման մուտքն է» Արբիտրաժային դատարանում Հայաստանի դեմ շուրջ 1,5 մլրդ դոլարի հայցապահանջ կա. «Ժողովուրդ» Հայաստանը դարձնում են անտեր երկիր` Թուրքիայի ու Ադրբեջանի արանքում. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Սրճարանային քարոզ և տնտեսական իրականություն Հրապարակվեց Փաշինյանի ավտոշարասյան կողմից հղի կնոջը վրաերթի ենթարկելու գործով վերդիկտը Բնապահպանական աղետ` Երևանում (տեսանյութ) Ողջ Արաբկիրը ողողել են կոյուղաջրերով (տեսանյութ) Սամվել Կարապետյանն օրակարգ է ձևավորում անգամ անազատության մեջ. Արեգա Հովսեփյան Վրաստանի մաքսային ծառայությունը հերքել է Հայաստանի, Ադրբեջանի և Թուրքիայի հետ սահմաններում խափանումների մասին լուրերը Ռոմանոս Պետրոսյանը ՀԷՑ-ում կադրային ջարդ է սկսել Ի՞նչ է հրահանգել թիմակիցներին Նիկոլը արձակուրդ գնալուց առաջ Բա ձեզ ո՞վ է տուգանելու, որ քաղաքային տրանսպորտն այս խայտառակ վիճակում է (տեսանյութ) Քաղբանտարկյալ Հրայր սարկավագ Հակոբյանը Վերաքննիչ դատարանի որոշմամբ ազատ արձակվեց Հայկական սպորտում այլանդակություններ են տեղի ունենում, գլխավոր պատասխանատուն Արայիկ Հարությունյանն է. Ջուլֆալակյան Փաշինյանը՝ քրեական ենթամշակույթի աջակից․ «Կարճ ասած» Հավատում ենք, որ արդարությունը պիտի հաղթանակի, թույլ չպիտի տանք, որ եղբայրատյացությունը գերակայի․ Գարեգին Երկրորդ «Սրբազան պայքարի» համակիր Աղվան Արշակյանի վիճակը կտրուկ վատացել է ՔԿՀ-ում. փաստաբան Երբ ամրոցի դարպսները թշնամիների առաջ բացողը դա ներկայացնում է զարգացման հնարավորություն Ժողովուրդը Նիկոլին կանգնեցնելու է «գնդակահարության պատի» տակ․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը հրավիրում է հանրային լսում՝ զբոսաշրջային տաքսիների գործունեության սահմանափակման վերաբերյալ Զելենսկին հասավ տարեցներին․ 60-ն անց անձանց թույլ կտան գնալ բանակ Հայրենիքի վաճառքն օրենքի և խղճի ամենասարսափելի հանցանքներից է. Զախարովա Հանրությանը «կրթել» փորձող այս խմբակն իրականում թքած ունի շրջակա միջավայրի և մեր անվտանգության վրա․ Գառնիկ Դանիելյան Բյուջեից մեկ միլիոն դոլարի ծախս և այգու փոխարեն անապատ. Քրիստինա Վարդանյան ԵՄ-ն սպառնում է դադարեցնել Ուկրաինային հատկացվող 50 միլիարդ եվրոյի օգնությունը 19 օր է ՀՀ գլխավոր դատախազությունը, ՀՀ քննչական կոմիտեն կոծկում են գողությունը․ Գեղամ Մանուկյան Փաշինյանը շարժվում է թուրքական լիրայի կուրսով. Բորիս Մուրազի Երևանում. բախվել են «Ford Focus»-ն ու ՊՆ «Ուրալ»-ը. կա վիրավոր Սարի թաղում բռնկված հրդեհը մեկուսացված է. ՆԳՆ

Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար

Տիգրան Ավինյանի խոսնակ Հայկ Կոստանյանը այսօր ուշագրավ գրառումով է հանդես եկել, որը ներկայացնում ենք ամբողջությամբ.

«... Տեղեկացնում եմ, որ նոյեմբերի 1-ից 7-ն ընկած ժամանակահատվածում «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքվելէ 213 173 300 ՀՀ դրամ, որից 57 802 200 ՀՀ դրամը՝ էլեկտրոնային վճարումներով։

Հավելեմ որ, նոյեմբերի 1-ին նախորդող 7 օրերին հավաքագրումը կազմել է188 474 600 ՀՀ դրամ...»։

Հիմնվելով այս տվյալների վրա՝ ներկայացնենք արդեն մեր կողմից, թե ինչ ծավալի է հասնում ստվերը այս ոլորտում:

Եվ այսպես, նոյեմբերի 1-ից սկսած, 7 օրվա ընթացքում տրանսպորտից ստացած եկամուտները կազմել են 213 173 300 դրամ:

Եթե այս թիվը բաժանենք 7-ի, ապա կստանանք, թե միջինը մեկ օրվա ընթացքում ինչքան է եղել տրանսպորտից ստացած գումարները:

213 173 300 բաժանելով 7-ի, ստանում ենք 30 453 328 դրամ:

Այսինքն, ըստ քաղաքապետարանի տվյալների, օրական գանձվել է  304 հազար քաղաքացիների կողմից: Քանի որ տոմսի արժեքը այսօր 100 դրամ է, ապա եթե 30 453 328 բաժանենք 100 դրամի, ապա կստանանք, թե քանի քաղաքացի է վճարում ուղեվարձ:

Ըստ նույն տվյալների՝ օրական ավտոբուսների միջոցով երթևեկում են 550 000 քաղաքացի:

Այսինքն, ստացվում է որ 550 000 - 304 000 = 246 000 : Այսինքն՝ 246 հազար մարդու վճարած ուղեվարձի գումարները չեն հասնում բյուջե:

Նույն տվյալներով՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, 7 օրվա ընթացքում  հասույթը կազմել է 188 474 600 դրամ:

Այսինքն՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, օրական հասույթը կազմում էր 188 474 600 / 7 հավասար է՝ 26 924 942 դրամ:

Այսինքն, ըստ այս տվյալների, մինչև  նոյեմբերի 1-ը  550 000 քաղաքացիներից վճարում էին ընդամենը 269 հազարը: Բայց քանի որ բոլորս գիտենք, որ ուղեվարձ վճարում է տրանսպորտից օգտվողների 99,99 տոկոսը, ավելի ճիշտ է ասել, որ 281 հազար քաղաքացիների վճարած ուղեվարձի գումարները բյուջե չէին մտնում: Այսինքն՝ մինչ նոյեմբերի 1-ը ստվերը տրանսպորտում կազմում էր ավելի քան 50 տոկոսը:

Եթե նույն տվյալներով անցած տարվա դոտացիան կազմել էր 7,5 մլրդ դրամ, ապա ստացվում է, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը կազմել էր մոտ 130 դրամ:

Իսկ եթե հաշվենք, որ տրանսպորտի ստվերը կազմել էր վերջին վեց տարիների ընթացքում 50 տոկոսից ավել, ապա կարող ենք պնդել, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը 65 դրամից էլ ավելի ցածր է:

Իշխանությունները պնդում են, թե նոր ավտոբուսներ են գծի մեջ մտցնում, բայց մոռանում են ասել, որ արդյունքում 550 000 հազարն էլ է ավելանում:

Նրանք պնդում են, որ 20 տարի է՝ տոմսի արժեքը 100 դրամ է և չի փոփոխվել:

Սակայն մոռանում են ասել, որ դոլարային արժեքով 100 դրամը նախկինում մոտ 20 ցենտ էր, իսկ այսօր 25 ցենտ է դարձել:

Իշխանությունը փաստացի ցանկանում է թանկացնել տոմսի արժեքը 200-300 դրամով այն դեպքում.
- երբ տոմսի իրական արժեքը կազմում է մոտ 60 դրամ,

- երբ ստվերի դեմ վեց տարի պայքար չի եղել,

- երբ մինիմալ թոշակը կազմում է 36 հազար դրամ,

- երբ մինիմալ աշխատավարձը կազմում է 75 հազար դրամ,

- երբ սպառողական մինիմալ զամբյուղը անցյալ տարվա տվյալներով կազմում էր 82 հազար դրամ,

- երբ մեր քաղաքացիների զգալի մասը մեքենա չունի և ստիպված է օգտվել տրանսպորտից,

- երբ   քաղաքացիներն  ունեն  հայաստանյան բնույթի աշխատավարձ, սակայն իրենց առաջարկում են ունենալ եվրոպական թանկ բնույթի ուղեվարձ,

- երբ տրանսպորտային բարեփոխումը ոչ միայն եվրոպական մակարդակի չէ, այլ հետամնաց աֆրիկյան մակարդակի է,

- երբ այս վեց տարիների ընթացքում բոլոր տեսակի գները բարձրացել են, անգամներով, իսկ աշխատավարձները բարձրացել են 10-ից մինչև 50 տոկոսով:

Այս ամենից հետո,  խոսել տրանսպորտի «բարեփոխման» մասին, փարիսեություն է: Նման բան անում էին ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիներին, երբ գների բարձրացումը  «բարեփոխման» շղարշով եին թաքցնում: Այդ իմաստով այսօրվա իշխանությունները իրենց բնույթվ նման են ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիների իշխանություններին: Միայն թե Հայաստանը չի կարող ունենալ նախկին ԽՍՀՄ-ի ճակատագիրը, քանզի դրա արդյունքում մենք կկորցնենք ոչ միայն պետությունը, այլև կենթարկվենք ցեղասպանության:

Սա՛ է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան

Հ.Գ. Ինչքանով է լեգիտիմ քաղաքային իշխանության այս որոշումը, երբ մեկ տարի առաջ նրանք ընտրվել էին առանց այս խոստման և, բացի այդ, 9 տոկոս ստացած իշխանությունը կարողացավ վերարտադրվել բացառապես  խաբեության միջոցով, երբ ընդիմադիր հռետորաբանությամբ ընտրված երկու անձ ուղակի «գնվեցին» իշխանության կողմից:

Zham.am 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan