Արգելվել է Կարեն Իգիթյանի մուտքը ՀՀ Չեմ բացառում «Զանգեզուրի միջանցքի» շուրջ Փաշինյանի, Ալիևի և Էրդողանի միջև որևէ դավադրության հնարավորությունը․ Դմիտրի Սուսլով տեսանյութ Քաղաքագետը բացահայտում է Հայ Առաքելական եկեղեցու ոչնչացմանն ուղղված Փաշինյանի «բողոքական» ծրագիրը
6
Ալիևը համաձայն չէ, Փաշինյանը գնում է նրան համոզելու. Ստեփան Դանիելյան Ալիևն ու Փաշինյանն՝ ընդդեմ ՀՀ սահմանադրության․ կանխել 3–րդ ժամկետը. Անդրանիկ Թևանյան «Համբալի» գործով Տիգրան Ավինյանի հայրը պարտվեց դատարանում․ «Մայր Հայաստանի» հերթական հաղթանակը (տեսանյութ) Հուլիսի 5-ին Հայաստանը նշում է Սահմանադրության օրը Քանդողները ապագա չունեն Հայաստանում, ապագան կառուցողներինն է. Սամվել Կարապետյանի պաշտպանության խորհուրդ Գալիս է սկզբունքորեն նոր ուժի շուրջ միավորվելու, միասնական մեկ բռունցք դառնալու ժամանակը. Նիկոն Փաշինյանն ու իր կառավարությունն անելիք չունեն Հայաստանում Սամվել Կարապետյան Ուղիղ միացում՝ ԱԱԾ շենքի մոտից. Ուղիղ Ցույցեր նախապատրաստելը ներկայացնել որպես ահաբեկչություն՝ բացարձակ աբսուրդ է․ Լևոն Քոչարյան Փաստորեն հա՛մ դատախազ եք, հա՛մ օպերի ֆունկցիա եք կատարում․ Ագնեսա Խամոյան Գողն ամենաբարձրն է գոռում «Բռնե՛ք գողին» (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Արգելվել է Կարեն Իգիթյանի մուտքը ՀՀ Ալիևը համաձայն չէ, Փաշինյանը գնում է նրան համոզելու. Ստեփան Դանիելյան Չնայած Հայաստանը սկզբում դեմ էր «Զանգեզուրի միջանցքին», այժմ ավելի ճկուն մոտեցում ունի տնտեսական ինտեգրման հարցում. Էրդողանը «կտեր» է տալիս՝ Հայաստանը բնաջնջելու նպատակով Դավանափոխությունն ու թուրքական միջանցքը (տեսանյութ) Բյուջեի միակ տեղը, որտեղ իշխանությունը 100%-ով աշխատում է, պարգևավճարներն են (տեսանյութ) Ալիևն ու Փաշինյանն՝ ընդդեմ ՀՀ սահմանադրության․ կանխել 3–րդ ժամկետը. Անդրանիկ Թևանյան «Համբալի» գործով Տիգրան Ավինյանի հայրը պարտվեց դատարանում․ «Մայր Հայաստանի» հերթական հաղթանակը (տեսանյութ) «Չիմանաք՝ հուլիսին միշտ հով ապրելու եք»․ Գագիկ Սուրենյան Գալիս է սկզբունքորեն նոր ուժի շուրջ միավորվելու, միասնական մեկ բռունցք դառնալու ժամանակը. Սամվել Կարապետյան Չեմ բացառում «Զանգեզուրի միջանցքի» շուրջ Փաշինյանի, Ալիևի և Էրդողանի միջև որևէ դավադրության հնարավորությունը․ Դմիտրի Սուսլով տեսանյութ Արտակարգ դեպք Արաբկիրի թաղապետարանում. Թաղապետն ու տեղակալը ոստիկանություն են կանչել Վահագն Չախալյանը կալանավորվեց ՔՊ-ականներն իրար տակ են փորում Քննչական կոմիտեում բարձիթողի վիճակ է Հուլիսի 5-ին Հայաստանը նշում է Սահմանադրության օրը Վաղը կարող են սրբազանի հարևանին, ջրի տեսուչին և տանը մաքրություն անողին էլ մեղադրանք առաջադրել Իշխանափոխությունից հետո Արարատ Միրզոյանը թանկարժեք կապիտալ է ձեռք բերել Կոնսոլիդացիան եկեղեցու շուրջ խիստ մտահոգություններ է առաջացրել Փաշինյանի համար Հայաստանում մեկ անձի ստատուսով քաղաքացու բիզնեսը կարող են ձեռքից հեշտությամբ վերցնել. Արման Թաթոյան Քաղաքագետը բացահայտում է Հայ Առաքելական եկեղեցու ոչնչացմանն ուղղված Փաշինյանի «բողոքական» ծրագիրը Քանդողները ապագա չունեն Հայաստանում, ապագան կառուցողներինն է. Սամվել Կարապետյանի պաշտպանության խորհուրդ Սահմանադրության 30 ամյակը այս տարի դիմավորելու ենք «ինքնիշխանության գագաթնակետին». Ֆեյքապետություն․ «Կարճ ասած» Միքայել սրբազան. «Հայտնում եմ, որ առողջ եմ՝ մարմնով, հոգով և մտքով, ուրախ եմ Տիրոջ օգնությամբ այս փորձությունը հաղթահարելու հնարավորության համար»: Հորդորում ենք ՀՀ իշխանություններին՝ անհապաղ ազատ արձակել հոգևոր մեր եղբայրներին, ազգային բարերարին. Մայր Աթոռ Գալիս է սկզբունքորեն նոր ուժի շուրջ միավորվելու, միասնական մեկ բռունցք դառնալու ժամանակը. Նիկոն Փաշինյանն ու իր կառավարությունն անելիք չունեն Հայաստանում Սամվել Կարապետյան Ուղիղ միացում՝ ԱԱԾ շենքի մոտից. Ուղիղ Միքայել Սրբազանը և Բագրատ Սրբազանը 1-օրյա հացադուլ են հայտարարում Մեծ թվով հոգևորականեր, այդ թվում Գարեգին Բ–ի եղբայրը՝ ՌԴ թեմի առաջնորդը, ևս մասնակցում են քայլերթին (տեսանյութ) ՀՀ-ում և Սփյուռքում պաշտոնավարող եպիսկոպոսներն ու թեմակալ առաջնորդները հանդես են եկել հայտարարությամբ

Հյուսի-Հարավ տրանսպորտային ծրագրից հրաժարվելով Իրանը փաստացի որշել է խզել Ադրբեջանի հետ իր ծրագրերը

Ինչպես հայտնի է, Հյուսիս-հարավ տրանսպորտային կապերի ծրագրերում Մոսկվայի, Բաքվի և Թեհրանի միջև մի շարք համաձայնագրեր էին ստորագրվել, որից կարևորագույններից էր Ռեշտ-Աստարա երկաթուղային հատվածի կառուցման ռուս-իրանական համատեղ նախագծի իրականացումը: Եթե այդ հատվածն իրանական կողմը կառուցեր, ապա Ռուսաստանի ամենահյուսիսային մասից մինջև Իրանի ամենահարավային մաս կարող էր գործել մեկ երկաթուղային գիծ: Ընդորում, Ռուսաստանի և Իրանի հատվածները պետք է անցնեին Ադրբեջանով: Վերջինս արդեն արդիականացրել էր իր երկաթուղային հատվածը և կողմերը սպասում էին, որ նույնը պիտի իրականացներ իրանական կողմը: Սկզբում Թեհրանում հայտարարեցին, որ իրենց հատվածի՝ Ռեշտ-Աստարա երկաթուղային հատվածի կառուցման համար իրենց անհրաժեշտ ռեսուրսներ չունեն: Բաքուն հայտարարեց, որ ինքը կարող է Թեհրանին տրամադրել մի քանի հարյուր միլիոն դոլար այդ ծրագրի իրականացման համար, սակայն իրանական կողմը այդ խնդրի լուծումը ձգձքում էր:

Հայաստան-Իրան երկաթուղային ուղու կառուցման ծրագրից հրաժարվելուց հետո, վերը նշված ծրագիրը այլընտրանք չունեցավ:

Ադրբեջանում միշտ այն կասկածն էին հայտնում, որ Իրանը խուսափում էր իր կոմունիկացիաները անցկացնել բացառապես Ադրբեջանի տարածքով: Սակայն Հայաստանն էլ իր հերթին Թեհրանին ոչինչ չէր առաջարկում:

Եվ ահա օրերս Իրանի արդյունաբերության և առևտրի նախարարի տեղակալ Փեյմանպակը հայատարարեց, որ «...իրանական կողմը Ռեշտ-Աստարա 170 կմ-անոց երկաթուղու կառուցման հատվածը թողնում է անորոշ ժամանակով և լավ կլինի, որ Ռուսաստանն ու Իրանը այդ կապը փորձեն կառուցել, ոչ թե ցամաքով, այլ Կասպից Ծովի միջոցով...»:

Նրա այդ հայտարարությունը կարելի է սենսացիա համարել, մանավանդ որ հրապարակավ Մոսկվան մինչ այսօր չի հրաժարվել այդ ծրագրից:

Իրանի բարձրաստիճան ղեկավարի այս հայտարարությունը Բաքվում գնահատում են որպես քաղաքական դեմարշ ընդդեմ Ադրբեջանի: Մանավանդ որ վերջերս Ռուսաստանի վարչապետը գտնվելով Բաքվում, հավաստիացնում էր ադրբեջանցիներին, որ «...Մոսկվան շահագրգրված է այդ ծրագրի իրականացմամբ...»:

Ադրբեջանցիները Իրանի այս մտադրությունը կապում են վերջին ժամանակներում առաջացած իրանա-ադրբեջանական հարաբերությունների սրմամբ: Հիշեցնենք, որ միայն այս տարվա ընթացքում Իրանը Ադրբեջանի սահմանի մոտ երկու զորավարժություններ անցկացրեց, իսկ այս օրերին էլ պատասխան զորավարժություններ են անցկացնում Թուրքիան և Ադրբեջանը:

Ստացվում է, որ Ռուսաստանն ու Իրանը Հյուսիս-Հարավ իրենց ծրագրի շրջանակներում փորձում են խաղից դուրս թողնել Ադրբեջանին: Ճիշտ է, դեռ պաշտոնապես դրա մասին չի հայտարարվել, սակայն արդեն ալտերնատիվ միջանցքների մասին ծրագրելը հենց դա է նշանակում: Իսկ դա իր հերթին նշանակում է մեկ բան, որ Ադրբեջանն իր պահվածքով սկսել է նյարդայնացնել ոչ միայն Ռուսաստանին, այլև Իրանին, որի դիմաց էլ նրանք հրաժարվում են շահավետ տնտեսական ծրագրերից: Չէ որ ընդամենը 170 կմ երկաթուղի կառուցելով, հնարավոր կլիներ ռուսական Արխանգելսկից մինջև Իրանի հարավային Պարսից ծոց ունենալ երկաթուղի: Բայց արի ու տես, որ աշխարհաքաղաքական գործոնները ավելի վեր են, քան տնտեսական շահերը: Եվ դա հասկանալի է, քանզի Ռուսաստանում և Իրանում չեն շարժվում հին հայկական «որտեղ հաց, այնտեղ կաց» սկզբունքով: Հենց դրա համար էլ այդ երկրներն ունեն պետականության հազարամյա պատմություններ, մինչդեռ մենք, որ նույնպես պատկանում ենք հին ազգերի շարքին, ամեն անգամ նորովի ենք պետություն կայացնում:

Սա է իրականությունը:

Արտակ Հակոբյան

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan