Սա Թրամփի ասած 23 քրիստոնյաների ցուցակն է, որի մասին նա անսպասելիորեն Փաշինյանի համար խոսեց հանդիպման ժամանակ Երևան քաղաքում գիշերը տեղի է ունեցել հերթական «անկանխատեսելի» ու 10ր. տևողությամբ անձրև Մինչ Նիկոլը հերթական անգամ պատրաստում է հայ ժողովրդի կոտորածն ու Սյունիքի հանձնումը, Ավինյանի թիմը մեզ վերացնում է դանդաղ
12
Ադրբեջանի հետ «խաղաղության» համաձայնագրի պատերազմական երեսը. դիտարկումներ փաստաթղթի վերաբերյալ Ի՞նչ է ասել Պուտինը Փաշինյանի հետ հեռախոսազրույցում Տեղի է ունեցել Նիկոլ Փաշինյանի հեռախոսազրույցը Վլադիմիր Պուտինի հետ Անշարժ գույքի գործակալը Ադրբեջանցի վերլուծաբանը մտահոգված է, որ իր երկիրը կարող է ունենալ Ուկրաինայի ճակատագիրը Նուբարաշենի աղբավայրն արդեն 4-րդ օրն է, ինչ այրվում է Վերահսկողը սպասելու է, որ շինարարը կաշառք տա թղթերը ստորագրելու համար․ կոռուպցիոն վտանգներ կան. Արմենակ Դանիելյան (տեսանյութ) Հեռախոսային անվտանգություն Իրանը կխոչընդոտի Կովկասում ամերիկյան միջանցքի ստեղծմանը. Վելայաթի Պուտինի հետ հանդիպումից առաջ ի՞նչ մեսսիջ ուղարկեց Թրամփը՝ Ալիևի և Փաշինյանի հետ համատեղ հռչակագիր կնքելով Պատերազմ Արցախում
Կովկասյան միջանցքը չպետք է օտարերկրացիների հեգեմոնական նպատակների ճանապարհ դառնա․ Փեզեշքիանը՝ Փաշինյանին Փաշինյանն Էրդողանին ևս ներկայացրել է վաշինգտոնյան հանդիպման արդյունքները Խաղահրապարակների և մարզահրապարակների կառուցման համար տրամադրվել է 88.808.422 դրամ․ առկա են բազում խնդիրներ (տեսանյութ) Փաշինյանը ԱՄՆ-ից կատաղած սմս է ուղարել Ավինյանին ու ասել․․․․ Գևորգ Ստեփանյան (տեսանյութ) Ադրբեջանի հետ «խաղաղության» համաձայնագրի պատերազմական երեսը. դիտարկումներ փաստաթղթի վերաբերյալ Երևանում ոչ մի խնդիր չլուծվեց. փողոցները փոսերի մեջ են, տրանսպորտը և երթևեկը խցանված, օդը՝ խեղդող ու աղտոտված «Խաղաղության խաչմերուկ» ծրագիրը վախենամ դառնա «պատերազմի խաչմերուկ». Հրանտ Բագրատյան Ի՞նչ է ասել Պուտինը Փաշինյանի հետ հեռախոսազրույցում Տեղի է ունեցել Նիկոլ Փաշինյանի հեռախոսազրույցը Վլադիմիր Պուտինի հետ Սա Թրամփի ասած 23 քրիստոնյաների ցուցակն է, որի մասին նա անսպասելիորեն Փաշինյանի համար խոսեց հանդիպման ժամանակ Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Մակրոնի հետ «Այ ․․․ հրաժարական տուր գնա»․ օգտատերերն արձագանքում են Փաշինյանի գրառմանը Խմելու ջրի որակի կասկածների դեպքում զանգահարեք թեժ գիծ Հրապարակվել է Փաշինյանի ՔՊ-ի և Ադրբեջանի միջև նախաստորագրված համաձայնագրի տեքստը Մոտ 200 հնդիկներ Իջևանում գործադուլ են հայտարարել 19-ամյա զինծառայող է մահացել Անշարժ գույքի գործակալը Ադրբեջանցի վերլուծաբանը մտահոգված է, որ իր երկիրը կարող է ունենալ Ուկրաինայի ճակատագիրը Ադրբեջանը 2 միլիոն դոլար է հատկացրել Ուկրաինային Գրիգորի Եսայանի մոտ թմրանյութ է հայտնաբերվել ԱՄՆ ռազմաօդային ուժերի ինքնաթիռները վայրէջք են կատարել Երևանում Թիկունքից հարվածելու «նուրբ արվեստը» Եկեղեցու պաշտպանության համար շտապ այցով Հայաստան է ժամանել հայտնի իրավաբան Ռոբերտ Ամստերդամը Միքայել Սրբազանի գործով առաջին նիստը նշանակվել է օգոստոսի 15-ին Խնդիրն առանց ամբիցիաների և ինտրիգների հավաքական օրակարգի ու դրա իրացման ճանապարհային քարտեզի ձևավորումն է. Տիգրան Աբրահամյան Նուբարաշենի աղբավայրն արդեն 4-րդ օրն է, ինչ այրվում է Երևան քաղաքում գիշերը տեղի է ունեցել հերթական «անկանխատեսելի» ու 10ր. տևողությամբ անձրև Վերահսկողը սպասելու է, որ շինարարը կաշառք տա թղթերը ստորագրելու համար․ կոռուպցիոն վտանգներ կան. Արմենակ Դանիելյան (տեսանյութ) Հայ-թուրքական սահմանի բացման ճշգրիտ ամսաթվերը հայտնի չեն Ես սովոր եմ տարբեր երկրների կառավարությունների ճնշմանը․ Ռոբերտ Ամստերդամ

Բաց նամակ Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանին

Հարգելի՛ նախարար, կրթության թեման մշտապես մտահոգել է ինձ: Դպրոցական տարիներս անցել են լավ դպրոցներում, որտեղ ստացել եմ լավ կրթություն, բայց, նայելով, թե եղբայրս, քույրս ինչ պայմաններում են սովորում այժմ հենց նույն դպրոցներում, տխրում եմ, որ նրանք հնարավորություն չեն ունենա կրթվել իսկական մանկավարժների ձեռքով: Չգիտեմ բողոքս որ ճանապարհով ուղղել՝դեպի մանկավարժներ, դպրոց, թե աշակերտներ, բայց մի քանի հարցումներից հասկացա, որ կան խնդիրներ, որոնք կապում են և՛ սովորող, և՛ չսովորող աշակերտներին:

Պրն. Հարությունյան,

1) Կան ուսուցիչներ, որոնք տնային առաջադրանք տալիս չեն բացատրում թեման երեխաներին, կամ բացատրում են սակայն ոչ բավարար կերպով:Երեխաները գնում են տուն, եթե նրանց «բախտը բերի» ունենան կիրթ և գրագետ ծնողներ, պատրաստ կլինեն դասին, եթե ոչ, կմնան լուսանցքում,և դասաժամին նրանց պարբերաբար չհարցնելով,մատնելով նախագծած անտարբերության՝դեպքը կվերածվի իսկական աղետի: Օրինակ՝ ձևաբանական վերլուծություն անելիս շատ կետերից նրանք անցնում էին, որովհետև, ասենք, գրում են, որ սա դերբայ է, բայց թե ինչ դերբայ՝ժամանակ չկա, որովհետև դժվար է երեխային բացարտել, թե ինչպես հասկանալ հարակատար լինելու նշանակությունը: Հնարավո՞ր է հետևել, որ 8-րդ դասարանցին հստակ իմանա վերլուծության ցանկացած կետի պատասխան:

2) Հիշում եմ,ռեֆերատ գրելու առաջադրանքն ինչպես էինք կատարում: «Ինչ է,ով է» կիսապատռված հանրագիտարանից մի կերպ կռահելով հաջորդ նախադասության միտքը՝ գրում էինք թղթին՝ գրավոր, որոնց տողերը քանոնով էինք գծված: Աստծու սիրուն, ոչ ոք չի խնդրում նրանց անցնել գրավոր տարբերակի, բայց,գոնե,Հովհաննես Թումանյանի մասին ռեֆերատ հանձնարարելիս այն չվերածվի իսկական անիմաստության, որին ականատես եղա «քսերոքսների խանութում»: Ծնողներն ու երեխաները նույն Վիքիպեդիայից, լրիվ նուն ինֆորմացիան արտատպել էին փաստաթղթին ու ծնող լինելու մեծագույն ինքնավստահությամբ սպասում էին Print-ի իրենց հերթին: Խնդրում եմ կանոնակարգել ռեֆերատներում եղած ինֆորմացիայի տարբերությունը գոնե:

3) Կան մաթեմատիկական առաջադրանքներ, որոնց պատասխանները Dasaran.am կայքում են: Ինչի՞ համար է ծառայում այդ պատասխանը՝ուսուցչի՞, թե աշակերտի.կարծում եմ, երկու դեպքում էլ անիմաստ է: Հնարավո՞ր է վերացնել այդ պատասխանները:
4) Եվ վերջին իրավիճակը, որ նկատել եմ, և որը մասամբ է վերաբերում Ձեր գործունեությանը, ավելի շատ կրելով հոգեբանական բնույթ, դասարանում չսովորող լինելու տղայական պատիվն է: Շատ տղաներ կան, որոնք ստիպում են մյուսներին չսովորել, և որ դա ամոթ է: Դրա մասին գիտեն ուսուցիչները, որոնք վախվորած են ինչ-որ 77777 համարներ ունեցող փոքրիկ պարազիտներից: Մեր դասարանում ամենաչար տղաները լավագույն աշակերտներն էին: Սրա համար չգիտեմ ինչ լուծում պետք է առաջադրել, բայց նման իրավիճակ նույնպես կա դպրոցում:

Հարգելի՛ Արայիկ Հարությունյան, հուսով եմ՝ կկարդաք այս էսսեն:

Հարգանքներով և սիրով՝ հավերժ աշակերտ Ստելլա:

Ստելլա Պետրոսյանի ֆեյսբուքյան էջից:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan