Քաղաքային իշխանությունը 3 միլիոնը փոսն է գցել (տեսանյութ) Տիգրան Ավինյան, սա՞ է նորմալը. շինարարական խախտումներ, ճաքեր տներում և մարդկանց կյանքին սպառնացող վտանգ (տեսանյութ) Այս իրավիճակից ելքի կարևորագույն գործիքը երկխոսությունն է, մյուս բոլոր ելքերը թnւրքերն են թելադրելու
3
Կոչ ենք ուղղում իրավասու պետական մարմիններին՝ կասեցնել վարչապետի այս անօրինական և անհեռատես քաղաքականությունը Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում Գերագույն հոգևոր խորհրդի արտահերթ ժողով է հրավիրվել Նիկոլ Փաշինյանը՝ Էրդողան-Ալիև զույգի սպասավոր Հ2-ի անդրադարձը Անդրանիկ Թևանյանի՝ ներքաղաքական դաշտում տիրող իրավիճակի մեկնաբանությանը Բողոքի ակցիա կառավարության դիմաց՝ ի պաշտպանություն Եկեղեցու. Ուղիղ Երեխաների պաշտպանության օրվա կապակցությամբ «Մայր Հայաստան»–ը և «Մենք» երիտասարդական նախաձեռնությունը միջոցառում էին կազմակերպել (լուսանկար) Ինչու է գռեհկացման ագրեսիվ քարոզ տանում Նիկոլ–Աննա զույգը և ինչու են նրանք հարձակվել Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու դեմ (տեսանյութ) Ինչո՞ւ են «Էրեբունի» արգելոց թանգարանով հետաքրքրված մասոնները․ նախկին տնօրենը փաստեր է ներկայացնում «Շնորհավոր նիկոլ քեռի». Քաղաքացիները՝ Նիկոլ Փաշինյանին՝ ծննդյան տարեդարձի առթիվ «Մեր սրբազան պարտքն է ապավինել մեր հավատքի հաղթական ուժին՝ հաղթահարելու ճգնաժամը որպես մեկ միասնական ազգ, համախմբված՝ ընդդեմ այս ազգակործան չարիքի». հայտարարություն Պատերազմ Արցախում
Թերագնահատելը ճակատագրական է. Արսեն Ջուլֆալակյան Կրակոցներ՝ Երևանում. կան վիրավորներ «Քեռակինը»՝ Արցախը հանձնելու մեղավոր․ «Կարճ ասած» Ստամբուլում ռուս-ուկրաինական բանակցություններում կողմերին չի հաջողվել պայմանավորվածության հասնել Կոչ ենք ուղղում իրավասու պետական մարմիններին՝ կասեցնել վարչապետի այս անօրինական և անհեռատես քաղաքականությունը Սա անձի, կամ անձերի, նրանց մասնավոր կյանքի հարց չէ, սա ավելի խորքային պայքար է Քաղաքային իշխանությունը 3 միլիոնը փոսն է գցել (տեսանյութ) Եկեղեցու դեմ այս արշավը թելադրվում է թուրք-ադրբեջանական տանդեմի կողմից․ քաղաքացի Պիտի քֆուր տամ, ավելի լավ ա չխոսեմ․ Հարցում Լոռու մարզպետ Արամ Ղազարյանն ազատվել է պաշտոնից Կրшկոցներ՝ Երևանի Վարդանանց փողոցում գործող գարեջրատան դիմաց ՀՀ ՆԳՆ-ն գնել է 810 հազար դոլարի ոստիկանական մեքենաների նոր խմբաքանակ Բանկային խարդախության զոհ դարձած քաղաքացիներն ԱԺ-ի դիմաց ակցիա են իրականացնում (ուղիղ) Մարմաշենի վանական համալիրում Գնել Սարգսյանի կողմից խուլիգանություն կատարելու դեպքով հանցագործության մասին հաղորդում է ներկայացվել Քննչական կոմիտե Նպատակն է հայ ժողովրդի վերջնական բարոյական, արժեքաբանական ջախջախումը Աննա Հակոբյանի ընկերուհի դատավորը կմնա անպատիժ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում Գերագույն հոգևոր խորհրդի արտահերթ ժողով է հրավիրվել Նիկոլ Փաշինյանը՝ Էրդողան-Ալիև զույգի սպասավոր Հ2-ի անդրադարձը Անդրանիկ Թևանյանի՝ ներքաղաքական դաշտում տիրող իրավիճակի մեկնաբանությանը «Սպասվում է նորմայից մի փոքր տաք և բավարար տեղումներով հունիս»․ Գագիկ Սուրենյան Տիգրան Ավինյան, սա՞ է նորմալը. շինարարական խախտումներ, ճաքեր տներում և մարդկանց կյանքին սպառնացող վտանգ (տեսանյութ) Ֆիզիկական ոչնչացումից ավելի կարևոր է հոգևոր ոչնչացումը․ Վազգեն Մանուկյան Մոսկվան և Կիևը նոր հանդիպում կանցկացնեն Ստամբուլում Կասեցվել է անհայտ ծագման կենդանիների մուտքը Հայաստան. ՍԱՏՄ Սկանդալային ոստիկանապետը հրաժարական է տվել Ողջ իշխանական «վերնախավը» Սևանի կառավարական առանձնատանը նշել է իրենց «կերակրող» կուռք Փաշինյանի ծնունդը Ինչպես թուրքերը մզկիթի վերածեցին Գյումրու Սբ․ Արսենի եկեղեցին (լուսանկար) Ասում են՝ «Սարիկը լավն է, չնայած Նիկոլի թիմից է», բայց ով Նիկոլի թիմից է, կիսում է պատասխանատվությունը Բողոքի ակցիա կառավարության դիմաց՝ ի պաշտպանություն Եկեղեցու. Ուղիղ Փաշինյանի աջակից Գնել Սարգսյանը գնացել է Մարմաշենի վանք, սադրել է, հայհոյել քահանային

Մի քանի հարցադրում Ավինյանին` Մարությանի հետ բանավեճի կապակցությամբ

Երեկվա այս բանավեճը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ իշխանությունները մակերեսային պատկերացումներ ունեն Երևանի տրանսպորտի բարեփոխումների հարցում:

Ցավոք, այս բանավեճում այդպես էլ չքննարկվեց այն հարցը, թե ինչպիսին է տրանսպորտի ինքնարժեքը: Այդ մասին չխոսեցին ո՛չ Ավինյանը, ո՛չ էլ՝ Մարությանը:

Մինչդեռ, հենց դա՛ պիտի լիներ այն հենման կետը, որից հետո կարելի կլիներ խոսել տրանսպորտի գնի վերաբերյալ:

Չխոսվեց, թե օրական որքան է ուղևորափոխադրումների քանակը, որից հետո կարելի կլիներ խոսել նաև ստվերային շրջանառությունների մասին:

Այլ կերպ ասած՝ տրանսպորտի գնի տնտեսական բաղադրիչը այդպես էլ քննարկումներից   դուրս մնաց, և շարքային քաղաքացին լսեց միայն բարոյախրատական հռետորաբանություն:

Իսկ այս հարցում Ավինյանի դիրքերը թույլ էին, քանի որ 85 հազար դոլարանոց մեքենայի և 20 հազարանոց ավիատոմսի ֆոնին ասել, թե... «հանրային տրանսպորտը առանց գների բարձրացման չի կարող աշխատել»,  ցինիզմի և փարիսեցիության մաստեր-կլասի դասական օրինակ է:

Ավելին, չխոսվեց նաև ավտոբուսների առանձնացված գների մասին, առանց որի, խոսել տրանսպորտային բարեփոխման մասին, ծիծաղելի է:

Չխոսվեց այն մասին, թե ինչպես լուծել այս հարցը: Ցավոք, այս հարցն անպատասխան մնաց նաև Մարությանի կողմից:

Եվ այդ ֆոնին Ավինյանի այն պնդումները, թե քաղաքացիները օն-լայն ռեժիմով կկարողանան ավտոբուսների գրաֆիկներից տեղյակ լինել, նույնպես խաբեություն էր:

Եթե առանձնացված գծերն ավտոբուսների համար չկան, կամ էլ դրանք չեն գործում պատշաճ մակարդակով,   ապա այդ հավելվածների իմաստը վերանում է:

Որպեսզի քաղաքացին գերադասի տրանսպորտը ավտոմեքենայից կամ տաքսուց, ավտոբուսը պիտի կատարի «դանդաղ ընթացող տաքսու»  ֆուկցիա: Միայն  այդ  դեպքում է հնարավոր քաղաքացուն համոզել, որ նա հրաժարվի սեփական ավտոմեքենայից՝  ի օգուտ տրանսպորտի:

Մինչդեռ այսօր այդ հնարավորությունը չի ստեղծվել: Եվ ուրեմն՝ խոսել տրանսպորտի բարեփոխման մասին, պարզապես  խաբեություն է:

Ինչ վերաբերում է «կարմիր գծերի»  խնդրին, ապա այստեղ Մարությանի հիմնավորումներն անհերքելի էին, և Ավինյանի «կռուտիտները»՝ ծիծաղելի:

Այսօր ցանկացած քաղաքացի կարող է փաստել, որ այն խնդիրը, որը դրվել էր Ավինյանի կողմից «կարմիր գծերի»  թանկացման հարցով, տապալվել է:

Պարզապես Ավինյանն այդ գումարները հավաքել է, որպեսզի Մարությանի բնորոշմամբ՝ կարողանա 20 հազար դոլարանոց տոմսով մեկնել ԱՄՆ, կամ 85 հազար դոլարանոց ծառայողական մեքենա ունենալ:

Վերջում Մարությանը նույնպես արդարացիորեն նշեց, որ այս պայմաններում քաղաքացին իրավունք ունի բոյկոտելու իշխանությունների այս որոշումը, տրանսպորտի գնի թանկացման վերաբերյալ, որի հեղինակներն են, ոչ միայն ՔՊ-ն և Ավինյանը, այլ նաև՝ Արամ Զավենիչի   «Հանրապետություն»  կուսակցությունը և «Հանրային ձայնի»  երկու երիտասարդ ավագանիները:

Եվ երևանցիները պիտի  իմանա և հիշեն, թե ովքեր են թանկացրել տրանսպորտի գները, դրանք դարձնելով «եվրոպական գին», երբ մարդկանց թոշակներն ու աշխատավարձները մնացել են «հայկական» չափի:

Սա է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան
Zham.am

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan