Զորակցում ենք Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսությանը՝ մերժելով նրա դեմ կատարված որևէ ոտնձգություն. Մեծի Տանն Կիլիկիո Կաթողիկոսություն Ոչ միայն գյուղերում գրեթե չկան մշակույթի տներ, այլև մեծ քաղաքներում են դրանք փակում Իրանը կշարունակի բանակցությունները ԱՄՆ-ի հետ միայն այն դեպքում, եթե Իսրայելի հարվածները դադարեցվեն. Փեզեշքիան
17
1000-ից ավելի բեռնատար մնացել են Իրանի տարածքում ու դուրս գալու հույս չունեն Գյումրիի մոդելը տեսնելով՝ հասկանում ես, որ Փաշինյանը հեռանալու է. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Իշխանությունները քայքայիչ գործողություններ են իրականացնում հենց ներազգային կյանքում՝ եկեղեցու դեմ. հայտարարություն Իսրայելական գմբեթը փլուզվել է․ քաղաքագետ (տեսանյութ) «Փնթի ու տգետ դիկտատորին աջակցողները խոսում են Իրանի ժողովրդավար չլինելուց»․ քննարկում (տեսանյութ) Գևորգ Դանիելյան. Այս արշավը ոչ անձի դեմ է, ոչ էլ եկեղեցու, այն պետականության դեմ է Ինչպե՞ս և ե՞րբ կավարտվի իրանաիսրայելյան պատերազմը և այն ինչ ազդեցություն կարող է թողնել Հայաստանի վրա Նիկոլենց հանցավոր մոլորեցումը. ինչ է սպասվում Սյունիքիում Ոստիկանական համազգեստով փաշինյանական ահաբեկիչները կատաղած հարձակվեցին քասախցիների և լրագրողների վրա Իրանում ձերբակալվել է «Մոսադ»-ի 2 գործակալ՝ 200 կգ պայթուցիկ նյութով Պատերազմ Արցախում
«Վիշապի քամի» էր էսի, «վիշապի պոչ»՝ սրբեց-տարավ․ ապարանցի Իսրայելի ռազմաօդային ուժերը գիշերը մի քանի խոշոր հարվածներ են հասցրել Իրանի ռազմական թիրախներին «Քոչարյան, հանցագործ» գոռացողը 7 տարի անց կալանավորվել է խոշտանգման հոդվածով. «Փաստ» Արցախի թեմը իր զորակցությունն է հայտնում Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնին և Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ամենայն Հայոց կաթողիկոսին Միաբանական համագումարի մասնակիցներն այցելեցին Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր, «Եռաբլուր» զինվորական պանթեոն և Կոմիտասի անվան պանթեոն 1000-ից ավելի բեռնատար մնացել են Իրանի տարածքում ու դուրս գալու հույս չունեն Զորակցում ենք Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսությանը՝ մերժելով նրա դեմ կատարված որևէ ոտնձգություն. Մեծի Տանն Կիլիկիո Կաթողիկոսություն Գոնե ֆիզիկապես կառավարություն կա՞, թե՞ չկա.... «Փաստ» Հնդկաստանը սկսել է Իրանից իր քաղաքացիների տեղափոխումը. տարհանման հնարավոր ուղիների թվում է նաև Հայաստանը Իրանը հրթիռային և անօդաչու թռչող սարքերով զանգվածային հարվածներ է հասցրել Հայֆային և Թել Ավիվին Գյումրիի մոդելը տեսնելով՝ հասկանում ես, որ Փաշինյանը հեռանալու է. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Ամերիաբանկը միանում է HIF Yerevan 2025-ին՝ խթանելու հյուրընկալության ոլորտում ներդրումները Հայաստանում Իսրայելը սպանել է Իրանի ԶՈՒ նորանշանակ շտաբի պետին Ոչ միայն գյուղերում գրեթե չկան մշակույթի տներ, այլև մեծ քաղաքներում են դրանք փակում Արամ Առաջինը Թեհրանի Հայոց Թեմի առաջնորդից տեղեկացել է հայ համայնքի վիճակի մասին Թրամփը Թեհրանի բնակիչներին տարհանվելու կոչ է արել ԱԺ-ն մերժեց օրակարգում ընդգրկել Հայկ Սարգսյանի՝ փողի դիմաց քիչ ժամկետով ծառայելու մասին աղմկահարույց նախագիծը Իրանը տարածաշրջանային անկայունության և ահաբեկչության հիմնական աղբյուրն է. G7-ի հայտարարությունը Իշխանությունները քայքայիչ գործողություններ են իրականացնում հենց ներազգային կյանքում՝ եկեղեցու դեմ. հայտարարություն Ովքեր են ինքնառաջադրվել ՔՊ վարչության անդամ դառնալու համար Ջալալ Հարությունյանի գործով ուշագրավ որոշում կկայացվի Հրադադար է հայտարարվել Շտապ պետք է ճգնաժամային կառավարություն․ այսինքն՝ ոչ թե ճգնաժամ ստեղծող, այլ՝ հաղթահարող․ «Կարճ ասած» Չորս անգամ է՝ նույն փողոցն ասֆալտապատել են․ «Մայր Հայաստան» ավագանու անդամ Գրիգոր Իսկանդարյան (տեսանյութ) Իրանը կշարունակի բանակցությունները ԱՄՆ-ի հետ միայն այն դեպքում, եթե Իսրայելի հարվածները դադարեցվեն. Փեզեշքիան Իսրայելի ռազմաօդային ուժերը վերահսկում են Թեհրանի երկինքը. Նեթանյահու Անկարայում տեղի է ունեցել Հայաստանի և Թուրքիայի ԱԳ փոխնախարարների հանդիպումը Փաշինյանի աներձագի 8-րդ անշարժ գույքը իշխանության 7-րդ տարում «Կրթվելը նորաձև է» արշավին բյուջեից տրվող գումարների մասին տեղեկությունը համարվում է պետական գաղտնիք

Մի քանի հարցադրում Ավինյանին` Մարությանի հետ բանավեճի կապակցությամբ

Երեկվա այս բանավեճը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ իշխանությունները մակերեսային պատկերացումներ ունեն Երևանի տրանսպորտի բարեփոխումների հարցում:

Ցավոք, այս բանավեճում այդպես էլ չքննարկվեց այն հարցը, թե ինչպիսին է տրանսպորտի ինքնարժեքը: Այդ մասին չխոսեցին ո՛չ Ավինյանը, ո՛չ էլ՝ Մարությանը:

Մինչդեռ, հենց դա՛ պիտի լիներ այն հենման կետը, որից հետո կարելի կլիներ խոսել տրանսպորտի գնի վերաբերյալ:

Չխոսվեց, թե օրական որքան է ուղևորափոխադրումների քանակը, որից հետո կարելի կլիներ խոսել նաև ստվերային շրջանառությունների մասին:

Այլ կերպ ասած՝ տրանսպորտի գնի տնտեսական բաղադրիչը այդպես էլ քննարկումներից   դուրս մնաց, և շարքային քաղաքացին լսեց միայն բարոյախրատական հռետորաբանություն:

Իսկ այս հարցում Ավինյանի դիրքերը թույլ էին, քանի որ 85 հազար դոլարանոց մեքենայի և 20 հազարանոց ավիատոմսի ֆոնին ասել, թե... «հանրային տրանսպորտը առանց գների բարձրացման չի կարող աշխատել»,  ցինիզմի և փարիսեցիության մաստեր-կլասի դասական օրինակ է:

Ավելին, չխոսվեց նաև ավտոբուսների առանձնացված գների մասին, առանց որի, խոսել տրանսպորտային բարեփոխման մասին, ծիծաղելի է:

Չխոսվեց այն մասին, թե ինչպես լուծել այս հարցը: Ցավոք, այս հարցն անպատասխան մնաց նաև Մարությանի կողմից:

Եվ այդ ֆոնին Ավինյանի այն պնդումները, թե քաղաքացիները օն-լայն ռեժիմով կկարողանան ավտոբուսների գրաֆիկներից տեղյակ լինել, նույնպես խաբեություն էր:

Եթե առանձնացված գծերն ավտոբուսների համար չկան, կամ էլ դրանք չեն գործում պատշաճ մակարդակով,   ապա այդ հավելվածների իմաստը վերանում է:

Որպեսզի քաղաքացին գերադասի տրանսպորտը ավտոմեքենայից կամ տաքսուց, ավտոբուսը պիտի կատարի «դանդաղ ընթացող տաքսու»  ֆուկցիա: Միայն  այդ  դեպքում է հնարավոր քաղաքացուն համոզել, որ նա հրաժարվի սեփական ավտոմեքենայից՝  ի օգուտ տրանսպորտի:

Մինչդեռ այսօր այդ հնարավորությունը չի ստեղծվել: Եվ ուրեմն՝ խոսել տրանսպորտի բարեփոխման մասին, պարզապես  խաբեություն է:

Ինչ վերաբերում է «կարմիր գծերի»  խնդրին, ապա այստեղ Մարությանի հիմնավորումներն անհերքելի էին, և Ավինյանի «կռուտիտները»՝ ծիծաղելի:

Այսօր ցանկացած քաղաքացի կարող է փաստել, որ այն խնդիրը, որը դրվել էր Ավինյանի կողմից «կարմիր գծերի»  թանկացման հարցով, տապալվել է:

Պարզապես Ավինյանն այդ գումարները հավաքել է, որպեսզի Մարությանի բնորոշմամբ՝ կարողանա 20 հազար դոլարանոց տոմսով մեկնել ԱՄՆ, կամ 85 հազար դոլարանոց ծառայողական մեքենա ունենալ:

Վերջում Մարությանը նույնպես արդարացիորեն նշեց, որ այս պայմաններում քաղաքացին իրավունք ունի բոյկոտելու իշխանությունների այս որոշումը, տրանսպորտի գնի թանկացման վերաբերյալ, որի հեղինակներն են, ոչ միայն ՔՊ-ն և Ավինյանը, այլ նաև՝ Արամ Զավենիչի   «Հանրապետություն»  կուսակցությունը և «Հանրային ձայնի»  երկու երիտասարդ ավագանիները:

Եվ երևանցիները պիտի  իմանա և հիշեն, թե ովքեր են թանկացրել տրանսպորտի գները, դրանք դարձնելով «եվրոպական գին», երբ մարդկանց թոշակներն ու աշխատավարձները մնացել են «հայկական» չափի:

Սա է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան
Zham.am

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan