Կայացել է Տիգրան Ավինյանի հոր դեմ դատական 2-րդ նիստը (տեսանյութ) Պետք է դասեր քաղել անցյալից և կերտել ավելի լավ ապագա (տեսանյութ) Երևանի ու Բաքվի դաշինքը` ընդդեմ Մոսկվայի
29
Պուտինը արցախցիների միջոցով մեսիջ է ուղարկել Ալիևին. Երվանդ Բոզոյան. ուղիղ «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամներն ահազանգի հետքերով «Էրեբունի» թանգարանում են. ուղիղ Ավագանու «Մայր Հայաստանի» անդամները ահազանգի հետքերով «Կարմիր բլուր» հնավայրում են (տեսանյութ) Ալիևն ինտենսիվ պատրաստվում է Փաշինյանի «խաղաղությանը».Ադրբեջանը «Սմերչ» համակարգերի կիրառմամբ զորավարժություններ է անցկացրել Քաղաքային իշխանության ապօրինի, անգրագետ աշխատանքի մասին (տեսանյութ) Պուտինը շնորհավորել է Փաշինյանին Ադրբեջանական զինուժը կրակել է Խոզնավար բնակավայրի ուղղությամբ՝ վնասելով բնակելի տուն (լուսանկար) Փաշինյանի հեռացումը անհրաժեշտ, բայց ոչ բավարար պայման է. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Թրամփը ջերմորեն շնորհավորել է Ալիևին ու ասել, որ ԱՄՆ-ը շարունակում է աջակցել Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև երկարատև խաղաղությանը Հանրապետական մաղթանք և այց Սարդարապատի հուշահամալիր Հանրապետության տոնի առիթով Պատերազմ Արցախում
Արցախի 300 և ավելի եկեղեցիներն ու վանքերը «չուլանացված» էին, դրա համար էլ թուրքին հանձնեց Կայացել է Տիգրան Ավինյանի հոր դեմ դատական 2-րդ նիստը (տեսանյութ) Պուտինը արցախցիների միջոցով մեսիջ է ուղարկել Ալիևին. Երվանդ Բոզոյան. ուղիղ «Օրեր առաջ էլ Փաշազադեն էր թիրախավորել հայոց եկեղեցին»․ Տաթևիկ Հայրապետյան «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամներն ահազանգի հետքերով «Էրեբունի» թանգարանում են. ուղիղ Ավագանու «Մայր Հայաստանի» անդամները ահազանգի հետքերով «Կարմիր բլուր» հնավայրում են (տեսանյութ) Քարվաճառում ականի պայթյունից ադրբեջանցի զինծառայող է մահացել «Մուրացան» հիվանդանոցում 1,5 տարեկան երեխա է մահացել․ մայրը մեղադրում է բժշկին Ադրբեջանը «Սմերչ» համակարգերի կիրառմամբ զորավարժություններ է անցկացրել 1 զոհ, 12 վիրավոր․ խոշոր վթար է եղել Քուչակ գյուղում Ալիևն ինտենսիվ պատրաստվում է Փաշինյանի «խաղաղությանը».Ադրբեջանը «Սմերչ» համակարգերի կիրառմամբ զորավարժություններ է անցկացրել Երևանում 15-ամյա պատանին դանակով հարվածել է 16-ամյա եղբորը Ջնջվող տոնացույց․ քա՞նի սգո օր է ավելացրել Փաշինյանը․ «Կարճ ասած» Տեղի է ունեցել Լավրով-Ռուբիո հեռախոսազրույցը Քաղաքային իշխանության ապօրինի, անգրագետ աշխատանքի մասին (տեսանյութ) Գայլերը Նորատուս գյուղում հnշnտել են մեկ ընտանիքի պատկանող 60-70 գառ Նոր Նորք վարչական շրջանը նոր ղեկավար ունի Վարդան Մինասյանը լքում է «Արարատ-Արմենիա»-ն. «Ֆուտբոլի հետ այդքան էլ կապ չունի, ինչքան երկրի, ինչ կատարվում է մեր երկրի հետ» Պուտինը շնորհավորել է Փաշինյանին Ական՝ Հայոց բանակի, «դասակարգային» ռումբ՝ հասարակության համար. «Փաստ» Փաստորեն Արգամիչը ճիշտ էր.... «Փաստ» Ադրբեջանական զինուժը կրակել է Խոզնավար բնակավայրի ուղղությամբ՝ վնասելով բնակելի տուն (լուսանկար) Ի՞նչ է հայտարարագրել ԱԺ փոխնախագահ Ռուբեն Ռուբինյանը Զեյնալյանի մուտքը ՍԴ չի ողջունվել, բայց ստիպված են լինելու աշխատել ՔՊ վարչությունում որոշվել է մարզեր գործուղել տարբեր ՔՊ-ականների Մակունցը չի հանձնվում Պետք է դասեր քաղել անցյալից և կերտել ավելի լավ ապագա (տեսանյութ) Ուժեղ պտտահողմն ու կարկուտը հսկայական վնասներ են հասցրել Արթիկ քաղաքին ու հարակից գյուղերին Փաշինյանի հեռացումը անհրաժեշտ, բայց ոչ բավարար պայման է. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Թրամփը ջերմորեն շնորհավորել է Ալիևին ու ասել, որ ԱՄՆ-ը շարունակում է աջակցել Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև երկարատև խաղաղությանը

Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար

Տիգրան Ավինյանի խոսնակ Հայկ Կոստանյանը այսօր ուշագրավ գրառումով է հանդես եկել, որը ներկայացնում ենք ամբողջությամբ.

«... Տեղեկացնում եմ, որ նոյեմբերի 1-ից 7-ն ընկած ժամանակահատվածում «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքվելէ 213 173 300 ՀՀ դրամ, որից 57 802 200 ՀՀ դրամը՝ էլեկտրոնային վճարումներով։

Հավելեմ որ, նոյեմբերի 1-ին նախորդող 7 օրերին հավաքագրումը կազմել է188 474 600 ՀՀ դրամ...»։

Հիմնվելով այս տվյալների վրա՝ ներկայացնենք արդեն մեր կողմից, թե ինչ ծավալի է հասնում ստվերը այս ոլորտում:

Եվ այսպես, նոյեմբերի 1-ից սկսած, 7 օրվա ընթացքում տրանսպորտից ստացած եկամուտները կազմել են 213 173 300 դրամ:

Եթե այս թիվը բաժանենք 7-ի, ապա կստանանք, թե միջինը մեկ օրվա ընթացքում ինչքան է եղել տրանսպորտից ստացած գումարները:

213 173 300 բաժանելով 7-ի, ստանում ենք 30 453 328 դրամ:

Այսինքն, ըստ քաղաքապետարանի տվյալների, օրական գանձվել է  304 հազար քաղաքացիների կողմից: Քանի որ տոմսի արժեքը այսօր 100 դրամ է, ապա եթե 30 453 328 բաժանենք 100 դրամի, ապա կստանանք, թե քանի քաղաքացի է վճարում ուղեվարձ:

Ըստ նույն տվյալների՝ օրական ավտոբուսների միջոցով երթևեկում են 550 000 քաղաքացի:

Այսինքն, ստացվում է որ 550 000 - 304 000 = 246 000 : Այսինքն՝ 246 հազար մարդու վճարած ուղեվարձի գումարները չեն հասնում բյուջե:

Նույն տվյալներով՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, 7 օրվա ընթացքում  հասույթը կազմել է 188 474 600 դրամ:

Այսինքն՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, օրական հասույթը կազմում էր 188 474 600 / 7 հավասար է՝ 26 924 942 դրամ:

Այսինքն, ըստ այս տվյալների, մինչև  նոյեմբերի 1-ը  550 000 քաղաքացիներից վճարում էին ընդամենը 269 հազարը: Բայց քանի որ բոլորս գիտենք, որ ուղեվարձ վճարում է տրանսպորտից օգտվողների 99,99 տոկոսը, ավելի ճիշտ է ասել, որ 281 հազար քաղաքացիների վճարած ուղեվարձի գումարները բյուջե չէին մտնում: Այսինքն՝ մինչ նոյեմբերի 1-ը ստվերը տրանսպորտում կազմում էր ավելի քան 50 տոկոսը:

Եթե նույն տվյալներով անցած տարվա դոտացիան կազմել էր 7,5 մլրդ դրամ, ապա ստացվում է, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը կազմել էր մոտ 130 դրամ:

Իսկ եթե հաշվենք, որ տրանսպորտի ստվերը կազմել էր վերջին վեց տարիների ընթացքում 50 տոկոսից ավել, ապա կարող ենք պնդել, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը 65 դրամից էլ ավելի ցածր է:

Իշխանությունները պնդում են, թե նոր ավտոբուսներ են գծի մեջ մտցնում, բայց մոռանում են ասել, որ արդյունքում 550 000 հազարն էլ է ավելանում:

Նրանք պնդում են, որ 20 տարի է՝ տոմսի արժեքը 100 դրամ է և չի փոփոխվել:

Սակայն մոռանում են ասել, որ դոլարային արժեքով 100 դրամը նախկինում մոտ 20 ցենտ էր, իսկ այսօր 25 ցենտ է դարձել:

Իշխանությունը փաստացի ցանկանում է թանկացնել տոմսի արժեքը 200-300 դրամով այն դեպքում.
- երբ տոմսի իրական արժեքը կազմում է մոտ 60 դրամ,

- երբ ստվերի դեմ վեց տարի պայքար չի եղել,

- երբ մինիմալ թոշակը կազմում է 36 հազար դրամ,

- երբ մինիմալ աշխատավարձը կազմում է 75 հազար դրամ,

- երբ սպառողական մինիմալ զամբյուղը անցյալ տարվա տվյալներով կազմում էր 82 հազար դրամ,

- երբ մեր քաղաքացիների զգալի մասը մեքենա չունի և ստիպված է օգտվել տրանսպորտից,

- երբ   քաղաքացիներն  ունեն  հայաստանյան բնույթի աշխատավարձ, սակայն իրենց առաջարկում են ունենալ եվրոպական թանկ բնույթի ուղեվարձ,

- երբ տրանսպորտային բարեփոխումը ոչ միայն եվրոպական մակարդակի չէ, այլ հետամնաց աֆրիկյան մակարդակի է,

- երբ այս վեց տարիների ընթացքում բոլոր տեսակի գները բարձրացել են, անգամներով, իսկ աշխատավարձները բարձրացել են 10-ից մինչև 50 տոկոսով:

Այս ամենից հետո,  խոսել տրանսպորտի «բարեփոխման» մասին, փարիսեություն է: Նման բան անում էին ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիներին, երբ գների բարձրացումը  «բարեփոխման» շղարշով եին թաքցնում: Այդ իմաստով այսօրվա իշխանությունները իրենց բնույթվ նման են ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիների իշխանություններին: Միայն թե Հայաստանը չի կարող ունենալ նախկին ԽՍՀՄ-ի ճակատագիրը, քանզի դրա արդյունքում մենք կկորցնենք ոչ միայն պետությունը, այլև կենթարկվենք ցեղասպանության:

Սա՛ է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան

Հ.Գ. Ինչքանով է լեգիտիմ քաղաքային իշխանության այս որոշումը, երբ մեկ տարի առաջ նրանք ընտրվել էին առանց այս խոստման և, բացի այդ, 9 տոկոս ստացած իշխանությունը կարողացավ վերարտադրվել բացառապես  խաբեության միջոցով, երբ ընդիմադիր հռետորաբանությամբ ընտրված երկու անձ ուղակի «գնվեցին» իշխանության կողմից:

Zham.am 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan