Մենք ավելի վատ վիճակում ենք, քան Վրաստանը․ Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան»-ը հաղթել է քաղաքապետարանի դեմ ներկայացրած դատական գործը Դատարանն անվավեր է ճանաչել «կարմիր գծերի» թանկացմանը վերաբերող դրույթը
25
Մեսիջը հստակ է, հայ ժողովուրդն ունի երկընտրանք՝ գնալ գերեզման կամ թույլ տալ պաշտպանել (տեսանյութ) Աչքալուսանք վարորդներին․ «կարմիր գծերի» թանկացումը դատարանը ճանաչել է ոչ իրավաչափ․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Իշխանությունների հարկային տեռորը և ՓՄՁ խնդիրները․ «Մայր Հայաստան»-ի նախաձեռնած քննարկումը փոքր ու միջին բիզնեսի հիմնախնդիրների թեմայով (ուղիղ) «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը կարևորում է Գյումրու առջև ծառացած մարտահրավերների հաղթահարման անհրաժեշտությունը (տեսանյութ) Փաշինյանի ԱԽ քարտուղարը Մոսկվայում չի մասնակցի անվտանգության հարցերով միջազգային հանդիպմանը Ցավալի լուր. Մարմարիկ գետում՝ Հրազդան ՋԷԿ-ի մոտակա կամրջի մոտ հայտնաբերեցին 2-ամյա Տիգրանի մարմինը ՔԿ-ից իրեղեն ապացույց հանդիսացող գումարը հափշակած անձը բռնվել է. նրա մոտ հայտնաբերվել է գումարի կեսը Մի անգամ չլսեցինք, ասեն` Քոչարյանը ճիշտ էր, մենք սխալվեցինք. Բագրատ Միկոյան Նիկոլի Հայաստանում աներձագը սուրբ կենդանի է․ սրանք թուրքի պահած են (տեսանյութ) Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի արձագանքը Կովկասի մուսուլմանների վարչության նախագահի ստահոդ հայտարարություններին Պատերազմ Արցախում
Մեսիջը հստակ է, հայ ժողովուրդն ունի երկընտրանք՝ գնալ գերեզման կամ թույլ տալ պաշտպանել (տեսանյութ) ՓՄՁ շրջանառության ծավալների նվազում է նկատվում․ Սուրեն Պարսյան (տեսանյութ) ՓՄՁ-ն մեր հանրության իրական ու ամենակարևոր հատվածն է․ Հակոբ Ավագյան (տեսանյութ) Փոքր ու միջին բիզնեսը մեր երկրի համար ստրատեգիական նշանակություն ունի․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Մեր Էդուարդ Սպերցյանը Ռուսաստանի չեմպիոն Պահանջում եմ հարգել իմ իրավունքները, դադարեցնել սպառնալիքի զնդանում պահելու անմարդկային գործելաոճը. Աղեկյան Մենք ավելի վատ վիճակում ենք, քան Վրաստանը․ Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Սլովակիայի վարչապետը կայցելի Հայաստան Երբ հերթական պարտությունը փորձում են քողարկել հերթական բողոքարկմամբ Աչքալուսանք վարորդներին․ «կարմիր գծերի» թանկացումը դատարանը ճանաչել է ոչ իրավաչափ․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Վարչական դատարանն անվավեր ճանաչեց «կարմիր գծերի» թանկացումը Հարկատուների հաշվին քաղաքի կենտրոնում կառուցվել է 500 հազար դոլար արժողությամբ սրճարան․ Աննա Գրիգորյան «Նիկոլ Փաշինյանը պատմական և քաղաքական նվեր է Ադրբեջանին և Թուրքիային». «Փաստ» Էռնա Ռեւազովայի «Սարերը» հիմա էլ Ավինյանի կարգադրությամբ է փող ստացել. «Հրապարակ» 590 հազար դոլարի գողությունը կազմակերպել է Գոռ Թադեւոսյանը. սիլիկոնե դիմակ է օգտագործվել. Armlur «Մայր Հայաստան»-ը հաղթել է քաղաքապետարանի դեմ ներկայացրած դատական գործը Որոնողական աշխատանքներին ներգրավված է եղել փրկարարական 1591 և ոստիկանության 800 ծառայող Դատարանն անվավեր է ճանաչել «կարմիր գծերի» թանկացմանը վերաբերող դրույթը Իշխանությունների հարկային տեռորը և ՓՄՁ խնդիրները․ «Մայր Հայաստան»-ի նախաձեռնած քննարկումը փոքր ու միջին բիզնեսի հիմնախնդիրների թեմայով (ուղիղ) ԱԽ քարտուղարը Մոսկվայում չի մասնակցի անվտանգության հարցերով միջազգային հանդիպմանը «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը կարևորում է Գյումրու առջև ծառացած մարտահրավերների հաղթահարման անհրաժեշտությունը (տեսանյութ) «Թողեք խորհրդարանում լինեն մարդիկ, որոնք «անտռուսիկ» չեն ծառայել, կամ որոնց «տռուսիկ չունենալու» համար չեն մեղադրի»,-Արա Սահակյան «Փորձանք» է կախվել Վաղարշապատի գլխին. «Հրապարակ» Փաշինյանի ԱԽ քարտուղարը Մոսկվայում չի մասնակցի անվտանգության հարցերով միջազգային հանդիպմանը Ցավալի լուր. Մարմարիկ գետում՝ Հրազդան ՋԷԿ-ի մոտակա կամրջի մոտ հայտնաբերեցին 2-ամյա Տիգրանի մարմինը Այստեղ հարգում են արժանապատվությունը և ուժը, այլ ոչ թե լացակումած աղերսանքը. Վարդան Ոսկանյան Բյուջեից գումար՝ առևտրային կազմակերպությանը Փաշինյանի ազգականը վթարի հետևանքով տեղում մահացել է Կոռուպցիայի դեմ պայքարի փոխարեն՝ օրինականացում. «Փաստ» Հատուկ տարածք է տեղափոխվել 262 մեքենա, որոնցից 148-ի ղեկին եղել են անչափահասներ

Մետրոն հրաժեշտ է տալիս ժետոններին

Sputnik Արմենիա-ն գրում է․

Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մետրոպոլիտենում ժետոններից հրաժարվելու և վճարման էլեկտրոնային համակարգի անցնելու արդյունքում ուղևորահոսքը չի կրճատվի։ Այս մասին Sputnik Արմենիային ասաց «Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոն» ՓԲԸ–ի տնօրեն Սարգիս Մանուկյանը։ Մետրոպոլիտենում արդեն գրեթե ամբողջությամբ հանվել են ժետոնային անցարգելները (ամեն կայարանում մնացել է 1 սարք), մյուս բոլոր անցարգելներն աշխատում են QR կոդով, որը հնարավոր է գնել «TelCell» համակարգի միջոցով։ Մանուկյանի խոսքով` մոնիտորինգը ցույց է տվել, որ QR կոդերից օգտվողների քանակն ամեն շաբաթ աճում է մոտավորապես 30 տոկոսով։

Նա ընդգծեց, որ մետրոպոլիտենում տոմսերի գնման գործիքակազմի փոփոխությունը Երևան քաղաքում հասարակական տրանսպորտի համալիր բարելավման ծրագրի մի մասն է։ Մանուկյանը համոզված է, որ նոր գործիքակազմը շատ ավելի լավն է ու հարմարեցված է դարաշրջանի տեխնոլոգիաներին։

«Ժետոնային համակարգով, ժետոնով տոմս մարելը շատ հին տեխնոլոգիա է, ամբողջ աշխարհը հրաժարվել է դրանից։ Կարծում եմ` որևէ բարդություն չի լինելու այս տեխնոլոգիայում։ Ինչպես ժամանակին ժետոնին են հարմարվել, հիմա էլ կընտելանան այս կրիչներով տոմսերի ձեռքբերմանն ու մարմանը։ Անգամ թոշակառուները դժվարություններ չեն ունենա։ Անցումային փուլի համար դեռ կգործեն դրամարկղերը, որտեղից մարդիկ կգնեն թղթային QR կոդեր։ Իսկ հետագայում նախատեսվում է թոշակառուների համար տոմսային կրիչ դարձնել հենց իրենց կենսաթոշակի բանկային քարտը»,– ասաց Մանուկյանը։

Իսկ թե ինչու է քաղաքային իշխանությունը ընտրություն կատարել հենց «TelCell»-ի օգտին, պաշտոնյան հայտնեց, որ Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի տոմսային համակարգի ֆինանսական օպերատոր «TelCell» ընկերությունը հաղթել է քաղաքապետարանի հայտարարած մրցույթում, որին մասնակցել է միայն ինքը։ «Տենդերը 2022 թվականին է եղել, իսկ պայմանագիրը կնքվել է 2023–ի սկզբին։ Բայց շատ կարևոր է իմանալ, որ «TelCell»-ը չի հանդիսանում Երևան քաղաքում տոմսային օպերատոր։ Տոմսային օպերատորը քաղաքապետարանն է։ Նա միայն տոմսային հասույթի հավաքագրողն է։ Բացառվում է, որ նա տոմսի մեջ տոկոս աշխատի»,– ասաց Մանուկյանը։

Ինչ վերաբերում է QR կոդերի համար մեծ ծավալով թուղթ օգտագործելուն ու բնապահպանական խնդիրներին, ապա «Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոն» ՓԲԸ–ի տնօրենը տեղեկացրեց, որ տոմսերը տպվելու են ՀԴՄ կտրոնների սկզբունքով` տերմոպրինտով։ «Անգամ բնապահպանական խնդիրն է հասցված նվազագույնի։ Այստեղ ներկանյութ էլ չի օգտագործվում։ Բացի այդ, այդ տոմսերն ամբողջ ուղեւորափոխադրման մեջ չպետք է գերազանցեն 5-10 տոկոսը»,– ասաց նա։

Նշենք, որ «TelCell»–ը տրանսպորտային համակարգը կսպասարկի 5 տարի, այնուհետև նոր մրցույթ կհայտարարվի։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan