Իշխանափոխությունը երաշխավորված է օրենքով. Արամ Օրբելյան Այս նախկին հոգևորականը դավաճան և մատնիչ Հուդայի կատարյալ հետնորդներից է. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյան Անկեղծորեն հետաքրքրված ենք բարեկամական և եղբայրական Հայաստանում կայունության, օրինականության ապահովմամբ և կայուն զարգացմամբ. ՌԴ ԱԳՆ՝ Հայաստանում տիրող վիճակի մասին
28
Նիկոլի հետ չի կարելի մատաղ ուտելու գնալ և բան պայմանավորվել Ամենակալ Տեր Աստված, փրկիր մեզ չարից և դրա բոլոր արբանյակներից Գործի նյութերում միայն Աջապահյանի հարցազրույցն է. պաշտպան Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանը 2 ամսով կալանավորվեց Քաղաքացիները հավաքվում են Ավան և Նոր Նորք վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանի մոտ (ուղիղ) Փաշազադեն ցուցում տվեց և Նիկոլ Փաշինյանն անցավ գործողությունների. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Սամվել Հարոյանը բերման է ենթարկվել (տեսանյութ) Քննչականի մոտ. «Մայր Հայաստան»շարժման առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Միքայել Սրբազանը Քննչական կոմիտեում է․ ՈՒՂԻՂ ՄԻԱՑՈՒՄ Նիկոլը պատերազմ է հայտարարել եկեղեցուն․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Նիկոլի հետ չի կարելի մատաղ ուտելու գնալ և բան պայմանավորվել Ամենակալ Տեր Աստված, փրկիր մեզ չարից և դրա բոլոր արբանյակներից Անդրանիկ Սիմոնյանը նշանակվել է ԱԱԾ տնօրեն Իշխանափոխությունը երաշխավորված է օրենքով. Արամ Օրբելյան Հեղեղատար համակարգը Երևանում խցանված է․ Արմեն Քոչարյան (տեսանյութ) Հենց Նիկոլի իշխանությունը մի փոքր երերաց, առաջինը Նիկոլից վրեժ են լուծելու ուժայինները Ինչո՞ւ է հետևողականորեն ապակայունացնում իրավիճակը. «Փաստ» «Մարդիկ հանդուրժում են նույնիսկ իրենց սրբությունների պղծումը»․ Նաիրի Հոխիկյան Էժանագին շոուներ՝ ՀԷՑ-ի վերաբերյալ Բրյուսովի համալսարանը՝ խավարի մեջ Այս նախկին հոգևորականը դավաճան և մատնիչ Հուդայի կատարյալ հետնորդներից է. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյան Ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Սամվել Հարոյանն ազատ արձակվեց ՔԿ-ից (տեսանյութ) Գործի նյութերում միայն Աջապահյանի հարցազրույցն է. պաշտպան Աննախադեպ հարձակում Վեհարանի վրա. ինչպե՞ս այն ձախողվեց ու ի՞նչ զարգացումների սպասել. «Փաստ» Հայաստանը խաղաղության պայմանագիր է ստորագրել Թուրքիայի հետ. Սաակաշվիլի Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանը 2 ամսով կալանավորվեց Աջ նկարում Նիկոլի գրոհն է Հայ առաքելական սուրբ եկեղեցու դեմ, ձախ նկարում՝ Նիկոլի երջանիկ մուտքը մզկիթ․ «Կարճ ասած» Անկեղծորեն հետաքրքրված ենք բարեկամական և եղբայրական Հայաստանում կայունության, օրինականության ապահովմամբ և կայուն զարգացմամբ. ՌԴ ԱԳՆ՝ Հայաստանում տիրող վիճակի մասին Միքայել Աջապահյանի կալանքի միջնորդությունը կքննի Բագրատ սրբազանին կալանավորած դատավորը ՔՊ-ն ահաբեկչական կուսակցություն է, որը ոտնձգում է հայ ժողովրդի արժեքների ու ապագայի դեմ Քաղաքացիները հավաքվում են Ավան և Նոր Նորք վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանի մոտ (ուղիղ) Փաշազադեն ցուցում տվեց և Նիկոլ Փաշինյանն անցավ գործողությունների. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Սամվել Հարոյանը բերման է ենթարկվել (տեսանյութ) Միքայել Սրբազանին տեղափոխում են Ավան և Նոր Նորք վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան Միքայել Սրբազանին մեղադրանք առաջադրվեց. Նրան կալանավորելու միջնորդություն կներկայացվի Իմ անունը մի շահարկեք վարչապետի թեկնածուների շարքում. Միքայել Սրբազան «Պատիվ ունեմ»-ը հայտարարություն տարածեց «Հայաստան» խմբակցությունը միանում է Միքայել Սրբազանի թեկնածությամբ անվստահության նախաձեռնությանը Քննչականի մոտ. «Մայր Հայաստան»շարժման առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) ԱԱԾ-ն՝ Մայր Աթոռում. ինչո՞ւ են բանտարկվում հոգևորականները

Համարյա «հայկական արբանյակ» կամ հայկական մեքենաների ոդիսականը. ինչո՞ւ է դադարեցվել «Սեպուհ–1» գործարանի աշխատանքը

Հայաստանում ժամանակավորապես դադարեցվել է կորեական մեքենաներ հավաքող «Սեպուհ-1» ընկերության գործարանի աշխատանքը։ Այս մասին Sputnik Արմենիային հայտնեց ընկերության սեփականատեր Ջանեզ Ավետյանը։
«Սպասում ենք, տեսնենք, թե Հայաստանի հարաբերությունները Ռուսաստանի հետ ինչպես են զարգանում, որովհետև մեր հիմնական շուկան պետք է Ռուսաստանը կամ ԵԱՏՄ երկրները լինեն։ Հիմա մտածում ենք` շարունակենք աշխատել, թե ոչ, որովհետև Հայաստանի շուկան շատ փոքր է սպառում ապահովելու համար, մեր ծախսը չի ծածկի»,–ասաց գործարարը։
Խնդիրը, Ջանեզ Ավետյանի խոսքով, ԵԱՏՄ կանոնակարգն է, որի համաձայն` ԵԱՏՄ երկրում արտադրվող ու վաճառվող նոր ավտոմեքենաները պետք է ապահովված լինեն անվտանգության, այսպես կոչված, eCall համակարգով, որը վթարի դեպքում ավտոմատ կերպով տվյալներ է փոխանցում նախապես ծրագրված շտապ օգնության կամ փրկարար ծառայության հեռախոսահամարին:
Ավետյանը նշում է, որ eCall համակարգով կորեական ավտոմեքենաներն ի սկզբանե ապահովված են, դրանք ավտոմեքենաների այլ մասերի հետ ներկրվում են Հայաստան ու տեղադրվում այստեղ հավաքվող մեքենաների մեջ։ Բայց դա բավարար չէ ԵԱՏՄ կանոնակարգերի պահանջներին բավարարելու համար։ ԵԱՏՄ կանոնակարգը պահանջում է, որ համակարգը փորձարկվի հենց արտադրողի կողմից` crash test–ի միջոցով, և միայն դրական արդյունքի դեպքում սերտիֆիկացվեն որպես ԵԱՏՄ արտահանվելու իրավունք ստացած ավտոմեքենաներ։
Հայաստանյան ավտոարտադրության փոքրիկ բիզնեսի ներկայացուցչի խոսքով` այդ պահանջին համապատասխանելու համար ՀՀ–ում հավաքված 10 մեքենաներից 3-ը պետք է «զոհաբերվեն» crash test–ի համար։
«Crash test–ի համար անհրաժեշտ է, որ մեքենան հարված ստանա մեկ այլ մեքենայի կողմից, հարվածի, օրինակ, պատին և գլորվի ձորը։ Այսինքն` անհրաժեշտ է 3 մեքենա` 3 տարբեր փորձարկումների համար։ Եվս 235 000 եվրո (260 000 դոլար) էլ կարժենա 3 մեքենաների փորձարկումը հատուկ լաբորատորիայի միջոցով»,–մանրամասնեց Ավետյանը։
Ավտոմեքենաները խնդիրներ են ունեցել նաև Հայաստանում։ Ավտոմեքենաների արտադրությունից հետո է միայն սեփականատերն իմացել, որ պետական գրանցում ստանալու համար դրանք պետք է հավաքվեն ու փորձարկվեն ոստիկանության ներկայությամբ։
«2-3 արդեն պատրաստ ավտոմեքենա մենք ստիպված են եղել քանդել, նորից հավաքել։ Ոստիկանությունը եկել, նայել է, թե ոնց ենք հավաքում, ինչ եղանակով։ 2.5 օր եկել են, ներկա են եղել այդ 2-3 մեքենաների հավաքման ընթացքին։ Բայց ոստիկանությունը լաբորատորիա չուներ, որ փորձարկում աներ։ Դրանից հետո Ստանդարտացման և չափագիտության ազգային մարմնից եկան, լաբորատոր փորձաքննություն անցկացրեցին, նոր ասացին` ոչ մի խնդիր չկա, կարող եք արտադրել»,–պատմեց մեր զրուցակիցը։
Ներկա պահին գործարանը հասցրել է 10 ավտոմեքենա հավաքել, որոնք պատրաստ են վաճառքի։ Յուրաքանչյուրի շուկայական արժեքը շուրջ 35 000 դոլար է` կախված մոդելից։ Պատրաստի 10 ավտոմեքենաներից մեկը շահագործվում է հենց գործարանի սեփականատերերի կողմից, այն կարելի է տեսնել Երևանի փողոցներում, մյուս 9-ը սպասում են իրենց տերերին։
Ջանես Ավետյանի խոսքով` գործարանի արտադական կարողությունները նախատեսված են օրական 4 ավտոմեքենա հավաքելու համար։
Կորեական արտադրողի հետ նախնական պայմանավորվածություն կա նաև առաջիկայում էլեկտրամոբիլներ բերել Հայաստանում հավաքելու։ Բայց սպառման բացակայության պայմաններում ու պոտենցիալ շուկայում ի հայտ եկած խնդիրների պատճառով գործարանն արդեն 1,5 ամիս է` հարկադիր պարապուրդի մեջ է։
Հիշեցնենք` 2023թ–ի հուլիսի 15-ին էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը Ֆեյսբուքում տեսանյութ էր հրապարակել և գրել, որ Հայաստանում արտադրվող ավտոմեքենաներն արդեն պետական հաշվառում են ստանում։
Նախարարի այս հայտարարությունը շփոթմունք էր առաջացրել, որի արդյունքում սեփականատերն առ այսօր ստիպված է պարզաբանել, որ մեքենաները ոչ թե արտադրվում, այլ միայն հավաքվում են Հայաստանում։
Արտադրողը կորեական SsangYong ընկերությունն է: Մեքենայի անունն էլ ոչ թե «Սեպուհ 1» է, ինչպես շատերը սխալմամբ կարծում են, այլ Tivoli և Rexton։ Հայաստանում հավաքվող թեթև մարդատար ամենագնացները կրում են նույն անունները, ինչ Կորեայում արտադրվող համանուն մակնիշները։
«Սեպուհ-1» ՍՊԸ-ը հարավկորեական SsangYong ապրանքանիշի պաշտոնական ներկայացուցիչն է Հայաստանում։ Ընկերությունը գրանցվել է 2018 թվականին։ Ընկերության միակ սեփականատերը Ջանես Ավետյանն է։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan